Hva skjedde med skrivefeil i innlegget mitt der forresten jajaHuff ikke si det, vet ikke helt når jeg skal begynne å kjøpe inn ting vi trenger![]()
Nei, hehe. Trenger dere masse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skjedde med skrivefeil i innlegget mitt der forresten jajaHuff ikke si det, vet ikke helt når jeg skal begynne å kjøpe inn ting vi trenger![]()
Var veldig rolig jaDet var rolig her inne i kveld.
Tar meg en dusj jeg.
Er vel nesten 2000 innlegg igjenEr det mye igjen nå da?
Skal dere være borte så lenge da?Jo må jo det
Hva? Ikke hørt, da får jeg strikke etter kl 00.00Er det ikke strikke forbud frem til vi har klart kravet idag![]()
Mye som skjer på denne tida, så er vel sånn for flere tenker jeg.Mhm sånn er det
Ja jeg kan vel bare glede megSikkert litt trangt om plassen. Jeg kunne spise en ert og bli mett da jeg var høygravid.
Håper det ihvertfallDet klarer du nok om du vil![]()
UffHåper de ihvertfall ikke er dårligere!
Ja termin 15 oktober og har hatt kynnere en god stund allerede![]()
Da snakkes vi om littEr midt oppi leggingen nå... blir vel litt mer skravling om litt
Den var utrolig fin daHåper det ihvertfall![]()
Nei men treningsklær, bade klær, finklr , sengetøy +++Skal dere være borte så lenge da?![]()
Er nok det. Jeg kommer ikke til å henge med denne mndMye som skjer på denne tida, så er vel sånn for flere tenker jeg.
Sikkert tungt det nå :O nommin så søt N er daJeg datt litt ut her, ble mye frem og tilbake, måtte skifte dekk på bilen NÅVære litt med jenta mi som sier hun savner mamma
Men nå er hun i seng og jeg er klar for å skravle
pluss stikke litt da
Håper alle har hatt en fin kveld
![]()
Elsker serienMannen sitter å ser på skamBlir bra tema fremover her i huset
![]()
Nei var ille å bli flyttet påDet er jo ikke særlig lurt!![]()
Bergen litt lang vei.. Vært i Kristiansand 2 gangerSikkert spørt før, men hvor bor du da?![]()