Juni - skravletråden

Burde ikke det da nei!
Det verste er vel for hun som skal feire bursdagen sin siden det sikkert blir flere som ikke kan :(
Det er der jeg sliter ja... Så jeg skal prøve å se om jeg får til noen å hente hu for meg evnt.. Men hu som passer kan ikke kjøre bil en gang. Men skal da prøve hvertfall.

Jeg datt litt ut her, ble mye frem og tilbake, måtte skifte dekk på bilen NÅ :eek: Være litt med jenta mi som sier hun savner mamma :( Men nå er hun i seng og jeg er klar for å skravle :) pluss stikke litt da ;) Håper alle har hatt en fin kveld :)
Hva strikker du på:)?

Får vel ikke vite med det første om blodprøvene men håper at jeg kan ringe på mandag og at de vet da.

Ellers skulle jeg ta det med ro så jeg helst ikke fikk kynnere og når de kommer skulle jeg bare sette meg ned og slappe av
Får håpe de er fine ;) Har du termin i oktober? Ikke godt med kynnere :(

Husker ærlig talt ikke hvordan de ser ut en gang :o Husker dattra da. :p Jeg er av de yngste mødrene i klassen til hu eldste, og jeg er ikke herifra. De alle andre foreldrene kjenner hverandre fra før, mest fordi de fleste har gått i klassen med hverandre når de var yngre. Så jeg er litt outsider, er noen foreldre jeg har kontakt med da, og de vet jeg stiller opp på utedansen hvertfall.
Hehe, det er ikke meningen man skal holde styr på alle heller da, i grunn :)

Det er der jeg sliter ja... Så jeg skal prøve å se om jeg får til noen å hente hu for meg evnt.. Men hu som passer kan ikke kjøre bil en gang. Men skal da prøve hvertfall.
Ja er vanskelig når barnevakten ikke har førerkort. Men i slike tilfeller har jo dette hvert planlagt lenge så må nesten prioritere hva som har hvert planlagt lengst

Back
Topp