Juni - skravletråden

Ja de er det.
OJ har fra før så da slapp jeg velge også. Valget ble enkelt da:D
Tenkte ønske det til 1årsdagen hennes faktisk
Snuppa ønsket sin til sin 1 årsdag sier vi ;)
Veldig greit han hadde fra før ja :)

Høres virkelig dårlig planlagt ut! Kunne jo fint ventet en helg til da ihvertfall!
Uff ja. Syns jeg også. Akkurat den helga er jo det hele kommunen venter på liksom. Mange skal jo være med og opptre også med diverse salg og leker. Mye dugnad også. Men om jeg ikke finner noen som kan kjøre å hente hu for meg, skjer det altså ikke. Da får den dagen passere rett og slett. Dette er som sagt ei helg som er planlagt i over en mnd nå så. :(

Praktisk det ja :)
Sist gang leide vi lokale på den kirka dåpen holdes i og det blir vi å gjøre denne gangen og, heldig å får det gratis siden svigerfaren er prest der :p
Greit da :)
Ble ikke så dyrt dåpen egentlig ved tanke på hvor mange vi var. Kjøpte brus på tilbud og all maten selv og lagde til :)

Uff ja. Syns jeg også. Akkurat den helga er jo det hele kommunen venter på liksom. Mange skal jo være med og opptre også med diverse salg og leker. Mye dugnad også. Men om jeg ikke finner noen som kan kjøre å hente hu for meg, skjer det altså ikke. Da får den dagen passere rett og slett. Dette er som sagt ei helg som er planlagt i over en mnd nå så. :(
Man burde jo uansett ikke legge slike ting opp i sånne helger, og vil tro de har hvert klart over denne helgen!

Man burde jo uansett ikke legge slike ting opp i sånne helger, og vil tro de har hvert klart over denne helgen!
Liler best selskap i ukedagene ja.
Ja. Skulle nå tro det, den helga er fast hvert år i flere år enn jeg har vært til i verden :p Så den burde ikke komme som en stor overraskelse gitt :p

Back
Topp