Det stemmerHelgetur?
15 barn og 14 voksne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmerHelgetur?
He he jajeg tror detDet er vel den tiden av døgnet som går kjappest![]()
Får bli neste ukeBra det da
Får ta det en dag dere har tid![]()
Mange som sliter med det for tidenDobbel
Møkk henge greier!!
![]()
Vil ha mammaen rundt seg daSer ikke ut til at jeg får vaska noe særlig hjemme. Jenta blir illsint bare jeg reiser meg fra henne
Haha, deilig lang dupp daSovnet vist litt her... i 2t for å være sikkermen nå er vi oppe og våken begge 2
Godt å høreTilbake etter en liten tur på sykehusetAlt sto bare bra til
Super happy
![]()
For ei nydelig lita jente du har!Har fått ryddet litt på kjøkkenet.hun er 8 mnd den 4. begynner å bli stor nå.
Eh ja for er da man ligger der med mobilen med full lyd?Ja jeg bare "ja jeg la barn når dere ringte"
Går ann å ta telefonen forde fikk jeg![]()
Men idag kommer denå nåde de om den kofferten er ødelagt ass.
Hehe det har snuppa her ogsåTakk takk
Det blir en råååsa koffert på frøkna![]()
Herlig ❤Det gjør jeg virkelig.
Nettop kommet inn fra trilletur.
Våknet litt, men sovnet igjen på puppen<3
Det gjør jeg, slutt på tunge løft osv ihvertfallJo, som oftest er det bare bagateller, men lov meg at du tar vare på dere (selv om jeg vet du gjør det!)![]()
Så bra! Godt å få sjekket slike ting ❤Tilbake etter en liten tur på sykehusetAlt sto bare bra til
Super happy
![]()
20 i vannet?!Jeg har emigrert til stranden nå. 30 i lufta og 20 i vannet. Får nyte det mens man kan![]()
Helt klart veldig sosialtDet blir liksom mer et fellesskap enn om vi skulle spist hver for oss![]()
Haha, hadde fått kynnere av å dra med meg en stol overaltDa må du høre på jordmor og alltid ha en stol i nærheten![]()
hjemmevekta er vel ofte feil kontra målingenehar de sagt noe ang vektstagneringen?
Nei de merker jo ikke detÅ like fintEr jo så koselig
Ja det hadde jeg gjort
Forstyrrer vel ikke av å stå ute i gangen å høre på
![]()
Aner ikke. 80 per etasje kanskje? 70? Vi leier så hakke peilinghvor stort er deres?