Helgetur?Vui skal til sweden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helgetur?Vui skal til sweden
Det har jeg måttet lengeDu må følge litt ekstra med om dagen da?
Litt av en multitasking du bedriver medTrille tur med vogn og hund og skravle skriftlig er ikke helt lett....
Tusen takkSå fin! Du er dyktig
Så fiiin!
Må gjøres det ogsåSitter å sjekker mail og fører lister...
Haha, det er ikke enkeltTrille tur med vogn og hund og skravle skriftlig er ikke helt lett....
Gubben hennes skal utdannes videre. Men håper de kommer tilbake for jobb når bacheloren er ferdigÅh leit da. Jobb som gjør at de reiser?
Alle tar med seg litt mat også setter vi det fram så Det blir som en stor bufféHva er kurvfest?![]()
Hva har du vunnet?Så gøy å vinne![]()
Og nå craver jeg etter sjokoladeHehe ja samme her![]()
Hehe. Godt du fikk sove. Formen?Overraskende godt. Ubehagelig trøtt nå![]()
Å, så fin♡ og vakre smilet
Jeg var innstilt på overtid og at hun ikke skulle komme før midten av august. Men hun hadde de jo så travelt og kom først i juliJa, tror det![]()
Med bånd rundt magen blir den enda finereSå fiiin!![]()
Hun elsker å bli tatt bilde avÅ, så fin♡ og vakre smilet
Godt dere har pent vær der nord, her i Trøndelag har sola glemt oss.Påtide og få vaska og rydda litt hus til besøkkokvarmt og stekende sol ute.
Det er glimt av sol i TrondheimGodt dere har pent vær der nord, her i Trøndelag har sola glemt oss.
Sender litt solskinn nedoverGodt dere har pent vær der nord, her i Trøndelag har sola glemt oss.
Det er vel den tiden av døgnet som går kjappestDen pausen går jamen meg fort. Bare 5 min igjen