Herlig ❤
Gleder meg til min tur igjen![]()
Det skjønner jeg<3
Når var termindato igjen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig ❤
Gleder meg til min tur igjen![]()
Var det grilling i bhg? Deilig uansett med grillingGrillet ute så nå er det avslapping før bading og dusjingderda?
![]()
Ja de er det.Hehe det har snuppa her også
Slike kofferter er perfekte syns jeg![]()
Stort nok det vel?Aner ikke. 80 per etasje kanskje? 70? Vi leier så hakke peiling![]()
Er nettopp det men ga beskjed til sjefen om at jeg ikke skulle ta tunge løft idag om ikke annet og skal ikke presse meg heller, men forskjellen er jo å prøve å leve normalt mot å bare sitte i sofaenJeg forstår deg virkelig, og du burde jo så klart få en skikkelig sjekk synes jeg! Det er bare ikke alltid så lett å vite hvem som bare har ufarlige kynnere, og hvem som kan utvikle segMen det er jo veldig fint at du har mulighet til å sitte en del i jobben! Du får jo nesten bare kjenne etter, du som kjenner kroppen din
Vil hvertfall råde deg til å ikke presse deg for mye da
![]()
Da finner jeg noe annet mens jeg venterDu får håpe du ikke må vente så lenge da![]()
Hei hei... her driver vi med legging. Og bleieskift, 5 bæsj bleien i dag. Håper bare hun blir fastere i magen snart... tar på å få tenner.God ettermiddag jenter.
Hva bedriver dere med?
Jeg sitter på kjøkkenet og er veldig glad i viften som står her
Utenfor her vi borVar det grilling i bhg? Deilig uansett med grillingVi har vært på butikken å plantet flasker
å Nå er vi ute på lekeplassen før vasking og legging
![]()
Får vel ikke vite med det første om blodprøvene men håper at jeg kan ringe på mandag og at de vet da.Hvordan gikk det?
Ja, kjenner meg ganske godt igjen.Mannen er sånn:
Jeg er sliten. Sitte data og være sur idag. Han har ikke gjort mer enn meg x) omg på slike dager kaller sier jeg han har mansen og kan bare være sur og grineteflere son kjenner seg igjen?
Qouter tilfeldig innlegg.Stort nok det vel?
Bra jeg ikke er aleneJa, kjenner meg ganske godt igjen.
Ja, det skjønner jeg.. hvor gamle er de?Ikke sant? Kjente jeg ble litt frustrert nå altså. Men ting er planlagt for lenge siden nå mtp den helga...![]()
Litt mer info i utfordringstrådenNoen som vet hvordan det går med utfordringen ?
De er 10 år gamle.Ja, det skjønner jeg.. hvor gamle er de?
Det føles ganske håpløst t tiderBra jeg ikke er alene![]()
FlottI morgen er ikke lillebror prematur merskal få vasket dette til bilstolen i morgen
Fant ut at vi kjøper drikke og snacks på sykehuset eller på veien.
N klarte å stå i badebaljen med vann mens vi vasket hun med klut. Ett fremskritt er det![]()
Høres virkelig dårlig planlagt ut! Kunne jo fint ventet en helg til da ihvertfall!En gang i året er det festdager u vår kommune. På dagtid mye kjekt i sentrum med leker og salg. På kvelden utedans for voksne. Dette er noe de aller fleste deltar på, dagtid med familien og kveldstid med sin partner på dansegulv. Også har mi eldste fått invitasjon til selskap akkurat den dagen? Hva søren altså. Barnevakt og alt er ordna. Jeg pleier sørge for at hu kommer seg i de alle om hu ikke er syk. Men denne gang får det passere altså. Hu fyllte år i januar. Hatt plenty med tid for å velge alle andre helger enn akkurat den daFrustrerende ja. Barnevakten kan ikke kjøre bil heller, så kan jo ikke spørre hu heller da om det.