Juni - skravletråden

Nei heldigvis fri på natten:). Jobber kun mellom kl 06 på morgenen og 23 på kvelden. Kjører lastebil og veiprosjektet han er med på å kjøre på nå har de ikke lov til å kjøre nattestid:). Men han har en eiendom som må ryddes osv som gjør at han har vært mye der når han har fri
Ah såpass :)

En gang i året er det festdager u vår kommune. På dagtid mye kjekt i sentrum med leker og salg. På kvelden utedans for voksne. Dette er noe de aller fleste deltar på, dagtid med familien og kveldstid med sin partner på dansegulv. Også har mi eldste fått invitasjon til selskap akkurat den dagen? Hva søren altså. Barnevakt og alt er ordna. Jeg pleier sørge for at hu kommer seg i de alle om hu ikke er syk. Men denne gang får det passere altså. Hu fyllte år i januar. Hatt plenty med tid for å velge alle andre helger enn akkurat den da :( Frustrerende ja. Barnevakten kan ikke kjøre bil heller, så kan jo ikke spørre hu heller da om det.
Dårlig planlegging syns jeg,fra denne jentens foreldre.

Dårlig planlegging syns jeg,fra denne jentens foreldre.
Ikke sant? Kjente jeg ble litt frustrert nå altså. Men ting er planlagt for lenge siden nå mtp den helga... :(

Back
Topp