Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Ble det kjekt?Takk, det skal jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble det kjekt?Takk, det skal jeg![]()
Ja vi brukte min far sin jobb. Lagde maten klar selvHehe det var litt flere det ja
Antar dere må leie inn noe litt større festlokale og?
Du får håpe du ikke må vente så lenge daFår vente og se. Det er skrevet at det skal bli en sesong tre i alle fall.
Ah såpassNei heldigvis fri på natten. Jobber kun mellom kl 06 på morgenen og 23 på kvelden. Kjører lastebil og veiprosjektet han er med på å kjøre på nå har de ikke lov til å kjøre nattestid
. Men han har en eiendom som må ryddes osv som gjør at han har vært mye der når han har fri
Haha neiHihi, artig leketøy![]()
TakkHa en fin vakt![]()
Ja heldigvisNei, men heldigvis over snart![]()
Så fin den er, er det den som.har vært på rundttur ?
Ikke gale det hellerBle lovt walk-in skap skjønner du, det skjedde ikke så da ble det mye skap på rommet istedet![]()
HeheDet gjør vel alle barnsnuppa fikk tak i tamponger og det var vist hysterisk morsomt
![]()
Dårlig planlegging syns jeg,fra denne jentens foreldre.En gang i året er det festdager u vår kommune. På dagtid mye kjekt i sentrum med leker og salg. På kvelden utedans for voksne. Dette er noe de aller fleste deltar på, dagtid med familien og kveldstid med sin partner på dansegulv. Også har mi eldste fått invitasjon til selskap akkurat den dagen? Hva søren altså. Barnevakt og alt er ordna. Jeg pleier sørge for at hu kommer seg i de alle om hu ikke er syk. Men denne gang får det passere altså. Hu fyllte år i januar. Hatt plenty med tid for å velge alle andre helger enn akkurat den daFrustrerende ja. Barnevakten kan ikke kjøre bil heller, så kan jo ikke spørre hu heller da om det.
Ser på at MJ dusjer, vi kom hjem fra sommerfest i barnehagen for en ca en time siden .God ettermiddag jenter.
Hva bedriver dere med?
Jeg sitter på kjøkkenet og er veldig glad i viften som står her
Neida, jeg klager ikkeIkke gale det heller![]()
Ikke sant? Kjente jeg ble litt frustrert nå altså. Men ting er planlagt for lenge siden nå mtp den helga...Dårlig planlegging syns jeg,fra denne jentens foreldre.
Ja vi brukte min far sin jobb. Lagde maten klar selv![]()
Føler med deg.Nei er ikke det:/ denne uka har vi vel sett hverandre i tre timer igår kveld. Og jeg skal på jobb i helga
Håper det. Da starter jeg 100%. Med en senvakt i uka
Må jo bare bli det, får være glad vi ikke jobber derJa det blir ofte misforståelser på sånne kundeservicer tror jeg![]()
Håper bare det holder denne gangenIngen tvil om det![]()
Ja er kanskje det.Mange som sliter med det for tiden![]()