Heia kbDa åker vi på kamp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heia kbDa åker vi på kamp
Hadde ikke regna med det, men visste ikke at jeg skulle havne bakpå allerede på dag 2Henger ikke med jeg heller.![]()
Helt sikkert. Jeg har heldigvis sykkelvognKanskje mange sikler på toppremiene![]()
Jeg forstår deg virkelig, og du burde jo så klart få en skikkelig sjekk synes jeg! Det er bare ikke alltid så lett å vite hvem som bare har ufarlige kynnere, og hvem som kan utvikle segJoa men noen har kynnere
Uten noe som helst mer også derfor jeg syns det blir vanskelig og hadde hvert bedre med en skikkelig sjekk.
Men ja har mulighet til å sitte en del i jobben![]()
TakkFor ei nydelig lita jente du har!![]()
Jeg kunne trengt detHelt sikkert. Jeg har heldigvis sykkelvogn![]()
Grillet ute så nå er det avslapping før bading og dusjingHva bringer ettermiddagen for dere?
Det er veldig greit å haJeg kunne trengt det![]()
Hvordan gikk det?Hadde forresten ferritin på 11 ved de første blodprøvene, tok nye idag og blir spennende å høre hvordan verdiene er nå! Forhåpentligvis har de blitt bedre![]()
Det kan jeg seDet er veldig greit å ha![]()
Blir fint med sykkeltur når lillesøster er stor nok til å være med. Men må vente noen mnd endaDet kan jeg se![]()
Så gøy! Vennepar av dere?Det stemmer
15 barn og 14 voksne
Da var småen våkenHvorfor det da?!![]()
Bra ! Syns du er flink jegDet gjør jeg, slutt på tunge løft osv ihvertfall![]()
Å?Kan ikke være der for ofte
Du må virkelig ta turen dit en gang!!
Jeg hadde med kylling klubber, pølser, potetsalat og brød.Helt klart veldig sosialt
Hva skal du ta med?