Jeg har måttet ta to lurer idagVar godt, men håper jeg våkner skikkelig igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har måttet ta to lurer idagVar godt, men håper jeg våkner skikkelig igjen
Pakker den ved positiv testOi, da er det greit å ha bagen klar for deg tidlig
det er kortere å kjøpe nytt enn å hente det her ute for å si det sånn..
Jeg forstår det er kjedelig, men over lengre tid så er ikke alltid kraftige kynnere uskyldige lengre. Man kan provosere livmoren for mye ved å ikke høre når det er mye kynnere :-/ Det er utrolig kjedelig, men jeg fikk premature rier i uke 29 fordi jeg ikke passet på... Har du en jobb hvor du kan sette deg ned da?Problemet ligger mer i at jeg faktisk har energi og kan ikke sitte på sofaen hele dagen heller om det er uskyldig!
Så blir irriterende å skulle gjette seg til selv hva man skal gjøre, for ofte er det jo nettopp det uskyldig!
For ei nydelig tøtta :*Har fått ryddet litt på kjøkkenet.hun er 8 mnd den 4. begynner å bli stor nå.
Kos degJepp, så nå kan jeg nyte solen![]()
Det går akkurat, men er slitsomt. Vi ses i døra.Greit om dere får til en sånn løsning enn så lenge da. Mange vakter i uka da?
Lurt. Det gjør mi ogBare bleie nå.
De har ennå ikke kommetHurra for detendelig sminke igjen
![]()
Haha hver gang jeg har ringt de så har jeg fått snakke med noen som knapt kan snakke norskEh ja for er da man ligger der med mobilen med full lyd?vil tro hun du snakket med ikke har barn
![]()
Men godt den kom trygt frem![]()
Det er braDet pleier ikke å være noe problem![]()
Det er fornuftigJeg har emigrert til stranden nå. 30 i lufta og 20 i vannet. Får nyte det mens man kan![]()
Joa men noen har kynnereJeg forstår det er kjedelig, men over lengre tid så er ikke alltid kraftige kynnere uskyldige lengre. Man kan provosere livmoren for mye ved å ikke høre når det er mye kynnere :-/ Det er utrolig kjedelig, men jeg fikk premature rier i uke 29 fordi jeg ikke passet på... Har du en jobb hvor du kan sette deg ned da?![]()
Hurra for det
Jaja greit å jobbe men norsk i et yrke man snakker med folk er vel et knappe minimum de burde kunneHaha hver gang jeg har ringt de så har jeg fått snakke med noen som knapt kan snakke norsk![]()
Kos dereDa åker vi på kamp
Det skal viKos dere![]()
NeiJa da har man jo nesten ikke noe valg![]()