Hehe tenkte ikke over det engangHva skjedde med skrivefeil i innlegget mitt der forresten jaja
Nei, hehe. Trenger dere masse?
Tja klær, seng med tilbehør, vogn, vognpose og bilstol som jeg kommer på nå ihvertfall.
Har ikke så mye igjen fra snuppa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe tenkte ikke over det engangHva skjedde med skrivefeil i innlegget mitt der forresten jaja
Nei, hehe. Trenger dere masse?
Oy det er jo en del... da må vi bare skravle jevnt. Har hver og en her inne 3-400 innlegg til så skal det gåEr vel nesten 2000 innlegg igjen![]()
Det gjør nok ikke jeg heller. Vet ikke om jeg klarer holde meg på lista hellerEr nok det. Jeg kommer ikke til å henge med denne mnd
Det får vi nok ikke, men heldigvis er det flere som skravlerOy det er jo en del... da må vi bare skravle jevnt. Har hver og en her inne 3-400 innlegg til så skal det gå
Var mannen som gjorde det daSikkert tungt det nå :O nommin så søt N er dahihi lue strikking?
vi har hatt en fin kveld
jeg må sende tilbake noe tøy fordi mannen likte det ikke, men tror jeg heller bytter det i butikken på mandag. Slapper av
![]()
Mannen tar seg av leggingen på minsta så da er jeg ledig.Da snakkes vi om litt![]()
Har ikke sett noe av det, men mange synes det er bra. Ser the americans for tiden her.Mannen sitter å ser på skamBlir bra tema fremover her i huset
![]()
Får ihvertfall skravle i vei og ta pause når målet er nådd for idagHva? Ikke hørt, da får jeg strikke etter kl 00.00Får skravle i vei
![]()
Det er bra. Blir hardt å få til i dette tempoet iallefall..Det får vi nok ikke, men heldigvis er det flere som skravler
Ikke jeg hellerDet gjør nok ikke jeg heller. Vet ikke om jeg klarer holde meg på lista heller![]()
Heldige degUffIkke godt med kynnere! Har termin 1 mnd før deg
Så gøy! Vet du hva dere skal ha?
God kveldHei på dere :-D
Klarte det ikke forrige måned heller jeg daIkke jeg heller
Prøver på det jegMen jenter, tempo må opp altså. Det må virkelig det!
Er blitt urutinert skravler her... skulle tro jeg ikke har vært her, men har vært lite inne siden K kom til verdenMen jenter, tempo må opp altså. Det må virkelig det!