Juni - skravletråden

Hva skjedde med skrivefeil i innlegget mitt der forresten jaja:P

Nei, hehe. Trenger dere masse?
Hehe tenkte ikke over det engang ;)

Tja klær, seng med tilbehør, vogn, vognpose og bilstol som jeg kommer på nå ihvertfall.
Har ikke så mye igjen fra snuppa ;)

Er nok det. Jeg kommer ikke til å henge med denne mnd
Det gjør nok ikke jeg heller. Vet ikke om jeg klarer holde meg på lista heller:p

Oy det er jo en del... da må vi bare skravle jevnt. Har hver og en her inne 3-400 innlegg til så skal det gå
Det får vi nok ikke, men heldigvis er det flere som skravler

Sikkert tungt det nå :O nommin så søt N er da ❤️ hihi lue strikking? :) vi har hatt en fin kveld :) jeg må sende tilbake noe tøy fordi mannen likte det ikke, men tror jeg heller bytter det i butikken på mandag. Slapper av :)
Var mannen som gjorde det da :p men litt sent kanskje og bytte til sommerdekk nå :p Ja hun var så søt, men fikk vondt i mammahjertet da hun sa det siden jeg ikke får vært så mye med hun, men siden jeg fikk så gode nyheter i dag så har jeg vært masse med hun ;) Ja er lua ja, det går jo så fort :) snart ferdig :D Så bra du har hatt en fin kveld! Selv med litt vondt tenker jeg ❤️ Klem til deg snappa mi :) Hva har du kjøpt til han?

Men jenter, tempo må opp altså. Det må virkelig det!

Mange som har fint vær og er utendørs i kveld kanskje..
Derfor tempo ikke er veldig høyt.

Uff :( Ikke godt med kynnere! Har termin 1 mnd før deg ;) Så gøy! Vet du hva dere skal ha?
Heldige deg ;) syns dette svangerskapet er veldig langt! Og blir jeg sykmeldt blir det jo bare verre :o

Vi får en lillebror ;) vet dere hva dere får? :)

Back
Topp