Juni - skravletråden

Så bra han tar seg av leggingen ;) Da er det bare å skravle :) Jeg har termin i september og venter nr 2 :) Har du sånn splittet permisjon ? Litt nå og da? Siden du er ferdig med 10 uker på jobb? :)
Ja mannen har hatt pappa perm :) så nå skal vi kose oss hjemme hele sommeren. Kanskje jeg for en gangs skyld kan bli brun. :) har delt det opp pga det passet bedre med mannens jobb at han hadde perm nå

Hihi, vi får se på det da:p
Minimal sjanse for at jeg kommer på topp 10, så får vel klare meg med den jeg har;)
Hehe ja, vil mange ha den blir det tøft å prøve og være på topp 10 :o

Jeg blir kastet ut :/
Det passer jo virkelig dårlig nå... hvor dan går det med dere? Er jo så lenge siden jeg har vært inne.... men kjenner jo igjen mange nick.. bare usikker på hvem som har fått og hvem som er gravid eller fortsatt prøver

Så lenge vi klarer målet går det bra ;) heller være mer aktive imorgen :)
Men det er det jeg er usikker på om vi klarer.

Og i morgen har jeg ikke like mye tid

Prøver for harde livet ;) over alt her på forumet hvor jeg føler jeg kan svare for meg :) Hvilke andre steder er sjå skravler? Trenger inspirasjon :) Med mindre det er skjult da :p
Tja tror nok du har funnet de beste stedene. Jeg er selv nærmest bare her, oktober16 og juni 12 ;)

Var mannen som gjorde det da :p men litt sent kanskje og bytte til sommerdekk nå :p Ja hun var så søt, men fikk vondt i mammahjertet da hun sa det siden jeg ikke får vært så mye med hun, men siden jeg fikk så gode nyheter i dag så har jeg vært masse med hun ;) Ja er lua ja, det går jo så fort :) snart ferdig :D Så bra du har hatt en fin kveld! Selv med litt vondt tenker jeg ❤️ Klem til deg snappa mi :) Hva har du kjøpt til han?
Ja kanskje litt sent :p det satt hun sikkert stor pris på det :D oi gleder meg til å se :D jeg klarer meg :) hodepinen er der, men men :p tusen takk ❤️ mannen skal servere meg tressis slik at lillegutt får i seg noe :) har spist mindre idag enn tidligere. Regnbuefarget body og shorts og mannen fikk helt hakeslep så får finne på noe annet :p

Gøy! Det er jo ingen innleggskrav, så dere bestemmer på en måte selv hvor mange innlegg som skal til for å havne på topp :)
Er jo nesten vanskeligere da, for man vet ikke hvor mange innlegg man trenger. Tommel opp for å skape liv da:)
Og premien- wow:D (og jeg har sykkelvogn fra før).
Jeg hadde jo Stelleveske også, men den ble raskt byttet ut. Veldig fornøyd med storksak sin :D

Heldige deg ;) syns dette svangerskapet er veldig langt! Og blir jeg sykmeldt blir det jo bare verre :o

Vi får en lillebror ;) vet dere hva dere får? :)
Heldig og heldig :p Er 100% sykemeldt nå, men får se hvor lenge det blir, er ikke så alt for gøy å gå hjemme dag inn og dag ut når jeg føler meg fin :) Men hadde tidlig vannavgang sist sv.skap og mistet:( Så er mitt ekstra obs nå ;) Men sv.skapet blir veldig langt når man blir sykemeldt føler jeg....

Blir en lillebror her også :) Har dere noen fra før?

Det passer jo virkelig dårlig nå... hvor dan går det med dere? Er jo så lenge siden jeg har vært inne.... men kjenner jo igjen mange nick.. bare usikker på hvem som har fått og hvem som er gravid eller fortsatt prøver
Ja, det er kjedelig :/
Her går alt bare bra. Tida går fort. Lillesøster er snart 6 mnd:)
Enn der?

Back
Topp