Ligger i sofaen altfor mettGod ettermiddag jenter.
Hva bedriver dere med?
Jeg sitter på kjøkkenet og er veldig glad i viften som står her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger i sofaen altfor mettGod ettermiddag jenter.
Hva bedriver dere med?
Jeg sitter på kjøkkenet og er veldig glad i viften som står her
Hehe, kanskje ikke den lureste ideen daHaha, hadde fått kynnere av å dra med meg en stol overalt![]()
Jeg prøver ihvertfall, ikke alltid like lettBra ! Syns du er flink jeg![]()
Eh...hva er det?Hadde forresten ferritin på 11 ved de første blodprøvene, tok nye idag og blir spennende å høre hvordan verdiene er nå! Forhåpentligvis har de blitt bedre![]()
Tenk å kunne spise seg så mettLigger i sofaen altfor mett![]()
Budet har nok endel stopp på veien jaDe har ennå ikke kommet
De sa i går at de skulle dra fra Gardermoen 15:00 å ringe 30 min før de var her. Tror det er sånn felles levering siden det tar så lang tid![]()
God bedringVondt i hodet idag og. Blir nok å dusje etterpå og bade N. Veldig spent på hvordan det blir :O
Hvordan gikk det?Da åker vi på kamp
15. Oktober, så lenge tilDet skjønner jeg<3
Når var termindato igjen?
Det er jo en mulighetNeida, jeg klager ikke
Om jeg forsatt ønsker når barna flytter ut blir det walk in![]()
Snuppa ønsket sin til sin 1 årsdag sier viJa de er det.
OJ har fra før så da slapp jeg velge også. Valget ble enkelt da
Tenkte ønske det til 1årsdagen hennes faktisk
Uff ja. Syns jeg også. Akkurat den helga er jo det hele kommunen venter på liksom. Mange skal jo være med og opptre også med diverse salg og leker. Mye dugnad også. Men om jeg ikke finner noen som kan kjøre å hente hu for meg, skjer det altså ikke. Da får den dagen passere rett og slett. Dette er som sagt ei helg som er planlagt i over en mnd nå så.Høres virkelig dårlig planlagt ut! Kunne jo fint ventet en helg til da ihvertfall!
Greit daPraktisk det ja
Sist gang leide vi lokale på den kirka dåpen holdes i og det blir vi å gjøre denne gangen og, heldig å får det gratis siden svigerfaren er prest der![]()
Nei men kan jo ikke gjøre noe uten å få kynnere da! Alt som kan irritere livmoren gjør det.Hehe, kanskje ikke den lureste ideen da![]()
Noe med blodverdi, burde være over 15 til 150Eh...hva er det?![]()
Kofta, fløtegratinerte poteter og masse salatTenk å kunne spise seg så metthva har du spist ?
Man burde jo uansett ikke legge slike ting opp i sånne helger, og vil tro de har hvert klart over denne helgen!Uff ja. Syns jeg også. Akkurat den helga er jo det hele kommunen venter på liksom. Mange skal jo være med og opptre også med diverse salg og leker. Mye dugnad også. Men om jeg ikke finner noen som kan kjøre å hente hu for meg, skjer det altså ikke. Da får den dagen passere rett og slett. Dette er som sagt ei helg som er planlagt i over en mnd nå så.![]()
Liler best selskap i ukedagene ja.Man burde jo uansett ikke legge slike ting opp i sånne helger, og vil tro de har hvert klart over denne helgen!
Haha, er jo ikke så ille her idagJeg klarer ikke henge med i tråden og vi er bare kommet til 2.juni![]()
Ramlet ut jeg ogsåJeg klarer ikke henge med i tråden og vi er bare kommet til 2.juni![]()