~.:[Skravletråd]:.~

Nå kom regnet her:) synes det er fint med både regn og solskinn. Koste meg i varmebølgen som var!:)

har laget kyllingsalat til middag, var kjempegodt:) da kan jeg vel unne meg dessert litt senere:D sov halvannen time midt på dagen men er stuptrøtt igjen..:/

Nå kom regnet her:) synes det er fint med både regn og solskinn. Koste meg i varmebølgen som var!:)
Jeg og ^_^ jeg elsker sola etter en periode med grått, så lenge det ikke blir alt for varmt. Og jeg synes det er deilig med litt regn innimellom, det blir så friskt og frodig ute. Også er det enorm skogbrannfare, så vi trenger det virkelig!

I dag måtte jeg vekke 4 åringen. Altså en herlig start på dagen, håper det fortsetter. Hva for planer har dere i dag ? :)

I dag måtte jeg vekke 4 åringen. Altså en herlig start på dagen, håper det fortsetter. Hva for planer har dere i dag ? :)
Så deilig :) her må jeg ikke vekke, hun må vekke meg :p i går klipte jeg plen å vaska bil. Så i dag må jeg samle krefter til 4 dager med aktiv sysselsetting av 4åringen. Barnehagen har stengt i morgen å fredag pga kurs :/

Så deilig :) her må jeg ikke vekke, hun må vekke meg :p i går klipte jeg plen å vaska bil. Så i dag må jeg samle krefter til 4 dager med aktiv sysselsetting av 4åringen. Barnehagen har stengt i morgen å fredag pga kurs :/
Er ikke så ofte her i huset heller for å si det sånn :p
Du må ta det rolig! Pass på dere :) vi har planleggingsdag neste onsdag kom jeg på nå.

Er ikke så ofte her i huset heller for å si det sånn :p
Du må ta det rolig! Pass på dere :) vi har planleggingsdag neste onsdag kom jeg på nå.
Deilig når det først skjer da :)

Har dere mye nattvåk dere også? :/
Vokner som oftes to ganger før jeg legger meg. Etter jeg har lagt meg vokner hun bare en gang, men den gangen er hun lenge våken før hun sovner igjen. Uansett om hun får komme inn til meg eller om hun skal ligge videre i sin seng :/ er veldig tungt å vokne fra koma for å få henne til å sove igjen :p

Vokner som oftes to ganger før jeg legger meg. Etter jeg har lagt meg vokner hun bare en gang, men den gangen er hun lenge våken før hun sovner igjen. Uansett om hun får komme inn til meg eller om hun skal ligge videre i sin seng :/ er veldig tungt å vokne fra koma for å få henne til å sove igjen :p
Skulle tro jeg skrev den mld:o

Jeg hadde ikke overlevd frøknas nattevåk kombinert med min egen!

Hun sover heldigvis rundt og gjort det siden hun ble født. Lovt til å håpe på en til sovebaby?

Er på overnattingsbesøk. Det er tydeligvis en nyfødt i nabolaget, hørte hyling i det fjerne da jeg våknet og måtte på do. Hehe. Fikk meg til å grue litt, er ikke så glad i å våknes og i hvert fall ikke av så høye lyder. Dessuten er det så lydt og få hus i vårt nabolag så føler alle kommer til å vite hvor det kommer fra:/

Vi skal i dyreparken i dag:)

Folk har flytta inn i februar 17 forumet :) synes det var bare noen dager siden de første i januar meldte seg inn! :) godt tegn på at tiden faktisk går fremover :)

Folk har flytta inn i februar 17 forumet :) synes det var bare noen dager siden de første i januar meldte seg inn! :) godt tegn på at tiden faktisk går fremover :)

Det var nesten litt fint å lese hehe... Jeg synes tiden snegler seg avsted mellom halsbrann, lite søvn og vondter!

Det var nesten litt fint å lese hehe... Jeg synes tiden snegler seg avsted mellom halsbrann, lite søvn og vondter!
Enig! Dagene går jo, å tallet til termin blir lavere. Men kunne godt gått enda fortere :p

Jeg har fått brettet all baby tøy i 50+56 og sengetøy til baby.
Ryddet litt på rommet til snuppa og hevet ene bilstolen osv i enw skapet der :-P
Har lyst å bare hive andre bilstolen i bilen for å slippe å ha den liggende på rommet her :-P hater å ha så lite plass til ting..

Det var dagens store gjøremål... Skikkelig drittform idag så håper det bedrer seg til imorgen når det er gravidsvømming!

Back
Topp