Game of thrones

Ja fy søren sier jeg bare, det var det mest tragiske jeg har sett hittil! Det ansiktsuttrykket når Bran innser at det var hans feil at Hodor mistet forstanden, og har levd hele sitt liv vitende om når og hvordan han skulle dø :sad015
Ja! Det var rett og slett skikkelig brutalt å se på! Den mest uskyldige karakteren. Så lojal mot Bran. Og Bran da. Det må virkelig ha gjort vondt! :(

Ja! Det var rett og slett skikkelig brutalt å se på! Den mest uskyldige karakteren. Så lojal mot Bran. Og Bran da. Det må virkelig ha gjort vondt! :(

Og stakkars Summer!
Er vel bare Ghost (og Nymeria, forhåpentligvis) igjen.

Og stakkars Summer!
Er vel bare Snow (og Nymeria, forhåpentligvis) igjen.
Ja!!
Men Snow? Er det Ghost mener du? :P Blander litt navn, tror jeg! :P

• Liker
Reactions: BMC
Går litt tregt her også, men elsker å ligge litt foran og vite sånn ca hva som skjer ;)

Jeg leser normalt ganske raskt, men jeg begynte på første boka i mai i fjor, nærmer med slutten på bok 3 nå. Leser på engelsk da, men føler ikke egentlig det er en hindring heller. Selv om det er dritspennende, er det generelt litt tyngre å lese, så jeg orker ikke på ettermiddagene, blir som regel bare når jeg har lagt meg, og da orker jeg ofte ikke et helt kapittel engang før øynene går i kryss :p

Edit: ser nå jeg har ganske nøyaktig 200 sider igjen, så ikke så veldig nær slutten da, men når boka er så tykk føles det jo sånn :p

Last edited:
Ja!!
Men Snow? Er det Ghost mener du? :P Blander litt navn, tror jeg! :P

Ja, så det selv nå rett før jeg så din kommentar at det ble feil. Var mest fokusert på om jeg husket rett på Nymeria :p

Ja, så det selv nå rett før jeg så din kommentar at det ble feil. Var mest fokusert på om jeg husket rett på Nymeria :p
Ja, Nymeria husket ikke jeg! :P Hva het de alle egentlig?

Ja, og alle unntatt to er hodeløse nå :(
Men var det ikke 6?
Lady, Grey Wind, Shaggydog, Nymeria og Ghost er 5.
Rickon, Bran, Arya, Sansa og Rob fikk vanligfarga ulver, og Jon fikk hvit.
Heier forøvrig på teorien om at Rickon sin lille overlevde egentlig... Liker den teorien om tilfeldige ulver fra Nord!

Men var det ikke 6?
Lady, Grey Wind, Shaggydog, Nymeria og Ghost er 5.
Rickon, Bran, Arya, Sansa og Rob fikk vanligfarga ulver, og Jon fikk hvit.
Heier forøvrig på teorien om at Rickon sin lille overlevde egentlig... Liker den teorien om tilfeldige ulver fra Nord!
Summer også mener jeg.

Jeg leser normalt ganske raskt, men jeg begynte på første boka i mai i fjor, nærmer med slutten på bok 3 nå. Leser på engelsk da, men føler ikke egentlig det er en hindring heller. Selv om det er dritspennende, er det generelt litt tyngre å lese, så jeg orker ikke på ettermiddagene, blir som regel bare når jeg har lagt meg, og da orker jeg ofte ikke et helt kapittel engang før øynene går i kryss :p

Edit: ser nå jeg har ganske nøyaktig 200 sider igjen, så ikke så veldig nær slutten da, men når boka er så tykk føles det jo sånn :p
Her stoppa det helt opp i den fjerde boka, den før dance with dragons. Leser også på engelsk og syns den er tunglest. Men den boka er generelt veldig kjedelig også syns jeg. Må bli ferdig når alt kommer ut, er jo ikke alt som blir med i serien :)

Hehe, ja, du er ikke alene om det :p
Sliter litt med å klare og se på GoT også, fordi jeg ikke vet hvor brutalt det blir videre. :P

Back
Topp