Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brutalt blir det alltid. Men jeg er en følsom gravid!Jeg bare håper ramsay får en grusom skjebne!
Da slet jeg med tårene altså... Det var ikke fælt som mye annet i got, men skikkelig tragisk og trist...Ja! Det var rett og slett skikkelig brutalt å se på! Den mest uskyldige karakteren. Så lojal mot Bran. Og Bran da. Det må virkelig ha gjort vondt!![]()
Men var det ikke 6?
Lady, Grey Wind, Shaggydog, Nymeria og Ghost er 5.
Rickon, Bran, Arya, Sansa og Rob fikk vanligfarga ulver, og Jon fikk hvit.
Heier forøvrig på teorien om at Rickon sin lille overlevde egentlig... Liker den teorien om tilfeldige ulver fra Nord!
Jeg bare håper ramsay får en grusom skjebne!
Gleder meg til den tid kommerDet er jo det beste med GOT, de fleste får til slutt det som goes aroundhusker jeg jublet under purple wedding
time for pie!
Ja! Helt enig!Da slet jeg med tårene altså... Det var ikke fælt som mye annet i got, men skikkelig tragisk og trist...
Rickon sin ulv ble jo levert til Ramsay i forrige episode da, eller var det to episoder siden? Så i serien er det i alle fall bare to som lever av de seks ulvene.
Det blir spennende å se da, man aner jo aldri hva som skjer i denne serien!Ja! Helt enig!
Ja, men så er det disse fanteoriene da... Hehe.. en av de sier at han som overleverte Rickon ikke egentlig Er på laget til Ramsay, men bare spiller med. Rickon har jo vært skjult i snart 2 år, eller noe sånt? og at ulven var en tilfeldig en fra områdene i nord. Jeg liker den teorien. Ingen aner jo hva Rickon egentlig kan gjøre?
Ja, og alle unntatt to er hodeløse nå![]()
Ja! Helt enig!
Ja, men så er det disse fanteoriene da... Hehe.. en av de sier at han som overleverte Rickon ikke egentlig Er på laget til Ramsay, men bare spiller med. Rickon har jo vært skjult i snart 2 år, eller noe sånt? og at ulven var en tilfeldig en fra områdene i nord. Jeg liker den teorien. Ingen aner jo hva Rickon egentlig kan gjøre?
Jeg synes forsåvidt også det var ganske trist da Daenerys fikk levert et brent barn, og bestemte seg for å låse inne di to dragenesyns så synd i dem når hun gikk, og de skrek etter henne...
Superhappy for at Tyrion slapp dem fri da![]()
Akkurat det var den beste episoden ever! Har aldri skjedd så mye positivt på en episode førRickon har egentlig alltid vært en ganske usynlig karakter. Det må jo være NOE med han, han er jo en Stark.
Gjenforeningen til Jon og Sansa var bareEndelig noe GODT i serien igjen.
Er så lenge mellom hver gang
![]()
Lille broren min kom med en litt god teori i daghan har lurt litt på om egentlig john snow virkelig er ned stark sin bastard eller om john egentlig er søstra til ned og the mad king sin unge!
hva tror dere? Vi får jo egentlig aldri vite noe om john snow og hvor han kommer fra
søstra til ned blir jo kidnappet av the mad king før ho dør.
Faren til Meera og Jojen Reed var også til stede når Ned kom til Lyanna (han som drepte den vakta ). Han står oppført som en som enda lever i bøkene, men snakker ikke om hva han så der inne.Det er vel den teorien som kalles
R+L=J.
Da ikke snakk om The Mad King, men sønnen hans Rhaegar som 'kidnappet' Lyanna (Neds søster). Den teorien har florert i åresvis og jeg har en følelse på at det ligger noe i det. Utrolig vanskelig å finne ut av det siden, som du sier, de som vet sannheten er døde nå. Men så har vi jo Bran stark som kan se tilbake i fortiden nåKanskje vi får det bekreftet eller avkreftet? Hva det eventuelt har å si er jo også vanskelig å vite.
Faren til Meera og Jojen Reed var også til stede når Ned kom til Lyanna (han som drepte den vakta ). Han står oppført som en som enda lever i bøkene, men snakker ikke om hva han så der inne.
I bøkene møter også Arya en stallgutt i reisefølget til han presten som kunne gjenopplive de døde ( ett eller annet med Bastards kalte de seg). Han gutten kunne fortelle at manmaen til Jon var adelig, og dette visste han vel fordi hans mor hadde vært ammen til Jon (er flere år siden jeg leste det, så litt usikker på om jeg husker rett). Denne gutten ble selvfølgelig drept før Arya fikk vite noe mer. Og Lyanna var jo adelig så det stemmer nok. Tror og håper de synene som kommer via Bran vil gi en avklaring snart![]()
Det er vel den teorien som kalles
R+L=J.
Da ikke snakk om The Mad King, men sønnen hans Rhaegar som 'kidnappet' Lyanna (Neds søster). Den teorien har florert i åresvis og jeg har en følelse på at det ligger noe i det. Utrolig vanskelig å finne ut av det siden, som du sier, de som vet sannheten er døde nå. Men så har vi jo Bran stark som kan se tilbake i fortiden nåKanskje vi får det bekreftet eller avkreftet? Hva det eventuelt har å si er jo også vanskelig å vite.