Game of thrones

Stemmer det. Howland Reed vet nok sannheten siden han var 'der', men jeg vet ikke hvor mange her inne som har lest bøkene og vil vite hva som står der i forhold til serien ;) Og når Reed nevnes så finnes det en ekstra liten teori der også :)

Husker Arya traff en gutt som fortalte noe slikt som du beskrev. Men det er så vanskelig å sette sammen disse puslespillene til GRRM, og noe som en karakter sier kan også lett være oppspinn.

Det er f. eks mange karakterer som har beskrevet Rhaegar på helt forskjellig vis (slem/snill). Og dette med kidnapping/frivillig er også umulig å vite, siden vi får historien fra forskjellige karakterer.
Ja det med Rhaegar er jo alt ettersom hvem man snakker med, så jeg håper og tror han var snill helt sånn egentlig :)

Den Reed teorien kom jeg også over her en dag ;) Blir ihvertfall veldig spennende hvis neste sesong blir den siste!

Tror jeg må lese de bøkene altså! Har de stående, har bare aldri "motet meg opp" til å begynne på de :p

Ja det med Rhaegar er jo alt ettersom hvem man snakker med, så jeg håper og tror han var snill helt sånn egentlig :)

Den Reed teorien kom jeg også over her en dag ;) Blir ihvertfall veldig spennende hvis neste sesong blir den siste!

Har hørt at det blir to sesonger til. Og så blir det jo to bøker til også. Skulle ønske vi snart fikk 'Winds of Winter' boka, men han er jo så vanvittig treig han forfatteren. Blir utrolig spennende å finne ut om teoriene stemmer eller ikke :D

Hvis du er like ivrig som meg så anbefaler jeg å sjekke "Emergency awesome" på YouTube. Han går gjennom hver episode når de er sendt og han tar for seg forskjellige teorier. Jeg syns hvertfall det er kjempebra ;)

Jeg har troa på at Rhaegar var en god mann :)

Tror jeg må lese de bøkene altså! Har de stående, har bare aldri "motet meg opp" til å begynne på de :p

Jeg syns de er dritbra :D Men så har jeg litt konsentrasjonsproblemer, så jeg har hørt dem på lydbok istedetfor (leste første boka og har kjøpt alle likevel, haha).
Anbefales hvis du liker slike bøker :)

Har hørt at det blir to sesonger til. Og så blir det jo to bøker til også. Skulle ønske vi snart fikk 'Winds of Winter' boka, men han er jo så vanvittig treig han forfatteren. Blir utrolig spennende å finne ut om teoriene stemmer eller ikke :D

Hvis du er like ivrig som meg så anbefaler jeg å sjekke "Emergency awesome" på YouTube. Han går gjennom hver episode når de er sendt og han tar for seg forskjellige teorier. Jeg syns hvertfall det er kjempebra ;)

Jeg har troa på at Rhaegar var en god mann :)
Takk for tipset, skal sjekke ut det på YouTube :D

Ja han er en smule treg han GRRM, så håper virkelig de to siste bøkene lever til forventningene;)

Det er siste ja! Jeg leste spoilers ved et uhell før i dag... Kom akkurat hjem etter ei uke i Kroatia, så episode 9 var liksom denne ukens episode for oss. Hadde helt glemt episode 10 som kom i dag..... Trykket på en GoT-artikkel, og der ja... Masse spoilers.

Det er siste ja! Jeg leste spoilers ved et uhell før i dag... Kom akkurat hjem etter ei uke i Kroatia, så episode 9 var liksom denne ukens episode for oss. Hadde helt glemt episode 10 som kom i dag..... Trykket på en GoT-artikkel, og der ja... Masse spoilers.
Jeg ser episoden nå :D

For en avslutning ja! Fy! Dritbra episode :D

Var ikke så imponert, jeg. :o Føler alle har laget store forventinger og så leverte det ikke. (Så den igår)
Men joda, Cersei var ganske badass. Syns synd på Tommen, men det ble rett og slett for mye for han, det skjønte jeg jo med en gang, så ble ikke veldig overrasket. :/ Neste sesong blir bra! Håper på en gjenforening mellom Jon, Sansa, Arya og Bran :) Bran kan vel kontrollere Drogon om han må, tipper jeg. :P

Forresten, jeg skjønte ikke helt greia med Ser Gregor og nonnen. Har en mistanke, men må spørre for å vite helt sikkert. :P

Back
Topp