Tror kjæresten sa noe om at historien om John sluttet likt i serien og siste boka som var utgitt. Han visste iallefall ikke hva som skjedde med han videre.
Åh, så spent altså! I morgen er det ny episode
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror kjæresten sa noe om at historien om John sluttet likt i serien og siste boka som var utgitt. Han visste iallefall ikke hva som skjedde med han videre.
Åh, så spent altså! I morgen er det ny episode![]()
Jo. Jeg hadde visst søndagsfølelsenEr det ikke mandag?
Jo. Jeg hadde visst søndagsfølelsen![]()
Har allerede sett jegFlere med solide GoT - planer i kveld?![]()
Oioi! Jeg har planer i kveld med middag, jeg!Har allerede sett jeg![]()
Her ser ikke samboer på, så da er det bedre å ta det mens jeg er alene hjemmeOioi! Jeg har planer i kveld med middag, jeg!![]()
Var episoden bra? Eller skal jeg si bedre enn sesongstarten?![]()
Åja! Du har den fordelen!Her ser ikke samboer på, så da er det bedre å ta det mens jeg er alene hjemme![]()
Kan anbefales ja! Begynner å skje ting![]()
Koselig at dere ser det sammen! Min er så sær, han liker ikke eventyrÅja! Du har den fordelen!Nei, her er det strengt forbud å se uten den andre!
Og ingen av oss skal lese eller spoile eller diskutere episoden med/for hverandre før den er sett. Hoho..
Bra! Var bittelitt skuffa forrige episode, så har "ventet" på at det skulle ta seg opp!
Wohoo
*nynner på melodien*
Koselig at dere ser det sammen! Min er så sær, han liker ikke eventyrså jeg må være nerd alene!
Spennende episode! Definitivt bedre enn den forrige!![]()
Den andre var veldig spennende! Når skal du se den?Jeg likte første episoden jeg. Spent på den andre.
EnjoySitter nå å koser meg. Fikk se hele 15 min før dattra kom løpende ned. Var en veps på rommet. Støvsugd den nå da og nå se resten![]()