Game of thrones

Endelig mandag igjen :D

Flere med solide GoT - planer i kveld? :D

Har allerede sett jeg :p
Oioi! Jeg har planer i kveld med middag, jeg! :P

Var episoden bra? Eller skal jeg si bedre enn sesongstarten? :)

Oioi! Jeg har planer i kveld med middag, jeg! :P

Var episoden bra? Eller skal jeg si bedre enn sesongstarten? :)
Her ser ikke samboer på, så da er det bedre å ta det mens jeg er alene hjemme :p

Kan anbefales ja! Begynner å skje ting ;)

Her ser ikke samboer på, så da er det bedre å ta det mens jeg er alene hjemme :p

Kan anbefales ja! Begynner å skje ting ;)
Åja! Du har den fordelen! ;) Nei, her er det strengt forbud å se uten den andre! :P Og ingen av oss skal lese eller spoile eller diskutere episoden med/for hverandre før den er sett. Hoho..

Bra! Var bittelitt skuffa forrige episode, så har "ventet" på at det skulle ta seg opp!

Åja! Du har den fordelen! ;) Nei, her er det strengt forbud å se uten den andre! :P Og ingen av oss skal lese eller spoile eller diskutere episoden med/for hverandre før den er sett. Hoho..

Bra! Var bittelitt skuffa forrige episode, så har "ventet" på at det skulle ta seg opp!
Koselig at dere ser det sammen! Min er så sær, han liker ikke eventyr :p så jeg må være nerd alene!

Koselig at dere ser det sammen! Min er så sær, han liker ikke eventyr :p så jeg må være nerd alene!

Hehe, her i huset er vi supernerder! Så eventyr går ned på høykant! :) Var det ikke du som tipset om the 100 også? Vi slukte den. :)

Samboern er litt redd for at sønnen vår kommer til å bli en som ikke liker gaming, eventyr, sci-fi, nerding osv..
Nerding er kult! ♡ hehe!

Spennende episode! Definitivt bedre enn den forrige! :D

• Liker
Reactions: BMC
Sitter nå å koser meg. Fikk se hele 15 min før dattra kom løpende ned. Var en veps på rommet. Støvsugd den nå da og nå se resten :D

Sitter nå å koser meg. Fikk se hele 15 min før dattra kom løpende ned. Var en veps på rommet. Støvsugd den nå da og nå se resten :D
Enjoy :D

Back
Topp