Skravletråd

Skulle ønske vi hadde slik løype her:) høres artig og slitsomt ut!

Må kose oss bittelitt i helga ja:p

Skulle ønske den lå nærmere. Vi må jo kjøre i 35 min for å komme dit. Har også fine turområder litt utenfor byen vi kan bruke. Men ikke med hinder slik som den.

Helga er kosetid hos meg;)
 
God dag!

Blitt lite trening siden onsdag, og vært sløv med maten. Var pommes fristes til middag i går, så spiste det, men ikke så mye som jeg sikkert kunne gjort før.

Samboer spiste potetgull i går kveld, men det gjorde ikke jeg, så den er jeg stolt av ;-)

I dag har jeg derimot bare spist et knekkebrød med eggerøre, så blitt litt lite mat i dag...
 
God trening i å traske rundt på Tusenfryd
 
Ja det er iallefall noe annet enn å sitte i sofaen ;-)

Men osteopaten min sa til meg at hvis man skal kalle det trening, og få treningsutbytte så måtte pulsen opp og hjertet måtte jobbe hardere enn en vanlig gåtur :-o

Men all bevegelse må være bedre enn ikke noe tenker jeg ;-)
Det er mye bakker på Tusenfryd og vognene er tung samtidig som man må passe på de eldste.
Var ikke bare rolig gange...
 
Skulle ønske den lå nærmere. Vi må jo kjøre i 35 min for å komme dit. Har også fine turområder litt utenfor byen vi kan bruke. Men ikke med hinder slik som den.

Helga er kosetid hos meg;)
Æsj, da var det jo en stykke unna dere også:rolleyes:
 
God dag!

Blitt lite trening siden onsdag, og vært sløv med maten. Var pommes fristes til middag i går, så spiste det, men ikke så mye som jeg sikkert kunne gjort før.

Samboer spiste potetgull i går kveld, men det gjorde ikke jeg, så den er jeg stolt av ;-)

I dag har jeg derimot bare spist et knekkebrød med eggerøre, så blitt litt lite mat i dag...
Nå er det helg og da kan vi vel kose oss litt:p
Jeg er ganske streng med meg selv i ukedagene, og idag har jeg faktisk fått til en treningsøkt:D
Det var hardt og vondt, men deilig å være i gang igjen;)
 
Ja det er det. Mannen skal løpe konkurranse på jobben igjen snart, så kan slenge meg med han når han skal trene der. Tar ikke så lang tid å kjøre, og det er god trening
Var det den løypa mannen din la ut bilde fra på face?;)
 
Back
Topp