Jeg har begynt å slanke meg utenom krigen

Gjort er gjort, og spist er spist bokstavelig talt.
Nå skal vi se fremover ikke bakover.
Skuffelse kan stjele motivasjon så prøv å legge den på hyllen.
Ja, ser ikke bakover egentlig, var bare et lite øyeblikk der, jeg tenker at kroppen min har fått nok av alt det usunne for en god stund og den har bare godt av det jeg gjør nå. Og det beste av alt er at jeg faktisk merker forskjell på kroppen allerede, jeg er ikke like trøtt og giddalaus gjennom dagen :)
 
Du trenger flere ting:
Til frokost/om morgenen: 120 mg Krom, 200 mg Kalsium, 200 mg Kalium
Til lunsj: 100 mg Selen og 15 mg Sink
Like før du legger deg: 2 piller Magnesium

Rekkefølgen du tar dem i er ikke så viktig, men de jeg har satt og som frokost-piller, og det som er lunsj-piller bør ikke tas sammen.
I tillegg bør du ta multivitamin. Dersom den multivitaminen du tar inneholder ca noe av det som er over kutter du bare ut det fra listen
Multivitaminen jeg tar mangler bare kalsium og kalium, men den inneholder vesentlig mindre av de andre enn det du beskriver at jeg må ha.
 
Multivitaminen jeg tar mangler bare kalsium og kalium, men den inneholder vesentlig mindre av de andre enn det du beskriver at jeg må ha.
Det skader ikke å ta to multivitamin.
Jeg bestiller fra www.ketose.no, men den er egentlig litt dyr
 
Jeg er også med :) Har ikke vært særlig aktiv generelt på hele forumet, men håper å kunne være litt aktiv her sammen med dere. Begynte på lavkarbo 18.mai og veiedag har jeg satt til mandager. Startvekten er hårreisende og noe jeg er ekstremt flau over, så dropper å si noe om den foreløpig, til jeg føler meg mer komfortabel og kanskje kan le av det. Huff, er virkelig på tide med en forandring. Har alltid vært stor, men det har egentlig ikke plaget meg noe særlig før nå de siste månedene. Før jeg ble gravid gikk jeg ned 32kg og gikk opp alt i graviditeten og la dessverre på meg noen kg ekstra etter jeg fødte. Nå er jeg superklar for en forandring og håper virkelig det går denne gangen også. Forrige gang var det kun vanlig mat og mye trening, men denne gangen kan jeg ikke gjøre så mye annet enn å gå en tur i løpet av dagen siden jeg fortsatt har ekstrem bekken- og symfyseløsning. Dette klarer vi, jenter! :)
Koselig at du henger deg på:D
Masse lykke til med å nå målet ditt!
 
Jeg sniker meg litt med her :) Altså, selve vekten alene er det ikke noe å si på, veier rundt det samme som da jeg ble gravid, men store deler av muskelmassen er blitt byttet ut med fett. Må både kvitte meg med fett og bygge muskler. Klarer jeg å gå ned 5 kg i tillegg til å få litt mer muskler, skal jeg faktisk si meg fornøyd. I praksis vil det altså si at jeg må ned mer enn 5 kg, siden muskler veier mer enn fett.

Her ammes det både natt og dag, så ketose eller stort kaloriunderskudd blir ikke mulig.
Håper virkelig å få litt motivasjon her inne! :D
Jeg heier på deg:D
Skal ikke ned så mye selv, rundt 4 kg:)
Men vil stramme opp og bygge mer muskler jeg også;)
 
Jeg ønsker meg ned 10 kg! Skal være forlover i oktober. Begynner å bli knapt med tid. Spark meg i gang da jenter :)
 
Jeg heier på deg:D
Skal ikke ned så mye selv, rundt 4 kg:)
Men vil stramme opp og bygge mer muskler jeg også;)
Gøy at vi er flere med samme mål :) Hva er din strategi? Her tenker jeg at jeg skal begynne så smått og veie maten sånn at jeg kan ha full kontroll over hvor mye jeg får i meg. Trening to ganger i uken og, hvis det blir tid ;) Er inne i en veldig hektisk periode med jobben nå, men når det roer ned, vil trening virkelig bli prioritert!
 
Gøy at vi er flere med samme mål :) Hva er din strategi? Her tenker jeg at jeg skal begynne så smått og veie maten sånn at jeg kan ha full kontroll over hvor mye jeg får i meg. Trening to ganger i uken og, hvis det blir tid ;) Er inne i en veldig hektisk periode med jobben nå, men når det roer ned, vil trening virkelig bli prioritert!
Har hektiske dager på jobb selv:p nettopp begynt i ny stilling, mye å sette seg inn i...

Min strategi er null godis eller kaker i ukedagene, mindre porsjoner mat, mer frukt og grønt og trening annenhver dag:)
 
Bruker 30 days shred:D hjemme!
Og litt diverse styrkeøvelser med manualer:)
Det må jeg også prøve på:)
Lite tid til treningssenter akkurat nå:p
 
Back
Topp