Jeg har begynt å slanke meg utenom krigen

Tusen takk.
Var nok veldig mye vann i begynnelsen.
Har du noen milepæler underveis?

Jeg har enda 28-29 kg igjen.
Skal være under 90 2. september (tror jeg klarer det før), under 80 2. desember og 65 kg til neste sommer
Wow skal du så lavt...?
Jeg veier litt mer enn deg nå, håper å være på 95,0 søndag kveld. Men jeg tror det holder for meg å stoppe på ca 75. Jeg syns 75 fremstår som em kjempe jobb fra der jeg er, så å skulle ta av ennå 10 kg etter det er imponerende!
Kanskje jeg må sette meg noen delmål jeg også:)
 
Wow skal du så lavt...?
Jeg veier litt mer enn deg nå, håper å være på 95,0 søndag kveld. Men jeg tror det holder for meg å stoppe på ca 75. Jeg syns 75 fremstår som em kjempe jobb fra der jeg er, så å skulle ta av ennå 10 kg etter det er imponerende!
Kanskje jeg må sette meg noen delmål jeg også:)
Jeg har gått ut fra hva som var min idealvekt når jeg var ung og lagt til en del siden jeg er eldre og har 3 barn.
Jeg er egentlig ganske spebygd og den gang jeg var ung var min idealvekt 53 kg.
65 kg høres fornuftig ut
 
I februar bestemte jeg meg for å gå ned 25 kg. Så langt har jeg gått ned 12 kg. Og det er kun flaks, jeg er ikke flink til å trene :( I august er barselpermisjon over, og da skal jeg begynne på treningstudio, og prøve å gå der 2-3 ganger i uken.

Hvordan får det med dere andre? ;)
Så flink du har vært:D
Jeg skal bare ned 3-4 kg, men her skjer det lite med vekta:p
Trener styrke regelmessig, men må begynne å jogge litt også tror jeg:)
Lykke til!
 
I februar bestemte jeg meg for å gå ned 25 kg. Så langt har jeg gått ned 12 kg. Og det er kun flaks, jeg er ikke flink til å trene :( I august er barselpermisjon over, og da skal jeg begynne på treningstudio, og prøve å gå der 2-3 ganger i uken.

Hvordan får det med dere andre? ;)
Gått fra 105 kg til 67 kg. Satte mrg delmål hvor jeg belønna meg selv etterhvert da.
Så her er det blitt spandert på meg selv kroppsmassasje, frisør og klær etterhvert som mål er nådd. Målet mitt er forsåvidt nådd. 68 kg og da er bmi normal. Men vil ned til 65 kg :)
Jeg har tatt gastric bypass da, men er flink med trening (4dager i uka ca) og fjellturer innimellom (når været tillater det) pluss matinnholdet er jo betraktelig mye bedre enn før da.
 
Gått fra 105 kg til 67 kg. Satte mrg delmål hvor jeg belønna meg selv etterhvert da.
Så her er det blitt spandert på meg selv kroppsmassasje, frisør og klær etterhvert som mål er nådd. Målet mitt er forsåvidt nådd. 68 kg og da er bmi normal. Men vil ned til 65 kg :)
Jeg har tatt gastric bypass da, men er flink med trening (4dager i uka ca) og fjellturer innimellom (når været tillater det) pluss matinnholdet er jo betraktelig mye bedre enn før da.

Å, herre! så sykt flink du har vært. Det er jo helt utrolig bra. Gratulerer så mye!!!
 
Back
Topp