Jeg har begynt å slanke meg utenom krigen

Tusen takk! Det går heldigvis over all forventing, men det er vel kanskje fordi jeg var veldig klar og bare venta på at dagen skulle komme. Jeg klarte ikke å holde meg til mandag, så måtte en sniktur på vekta i dag selv om det ikke er så mange dager siden oppstart :p må klare å holde meg til mandager, det er jo mye mer spennende.
Veier meg nesten hver dag jeg:p uoffisielt da...klarer ikke vente:p
 
Tusen takk! Det går heldigvis over all forventing, men det er vel kanskje fordi jeg var veldig klar og bare venta på at dagen skulle komme. Jeg klarte ikke å holde meg til mandag, så måtte en sniktur på vekta i dag selv om det ikke er så mange dager siden oppstart :p må klare å holde meg til mandager, det er jo mye mer spennende.
Eller så er fredag en bedre dag enn mandag hvis man skeier ut litt i helgene ;-)
 
Må trene når man er hjemme alene;)
Noe jeg sjelden er fordi jeg har begynt å jobbe dagtid:p
Er aldri alene hjemme selv, så derfor går det ikke
 
Jeg bruker endomondo til å logge de fleste av treningsøktene mine (som stort sett består av gåturer med litt jogging innimellom). Vet at man kan lage utfordringer der og utfordre hverandre. Noen som vil være med på det? Jeg tittet kjapt på det og det kunne være f.eks flest økter, lengst på en time, først til å nå x km etc.
 
Back
Topp