Desemberjentenes skravletråd

Æsj ja, overhode ikke å anbefale! Var helt krise når mannen spiste en av mine yoghurter i dag, haha, hormonene mine overbeviste meg om at dette var verdens undergang så jeg trampet opp på loftet å la meg.. Må le av meg selv.. Uff nei, jeg må nok prøve å lure meg unna det arrangementet om ikke ting plutselig skulle bli bedre.. Men da får jeg nok panikk og tror at noe er galt.. Ja skjønner veldig godt at du vil vente ;) Ja jeg er der jeg og :) sender deg pm med navnet mitt :)

Hahaha herlige hormoner :p jeg gjemte siste yoghurten I kjøleskapet og sa til dattera mi at vi ikke hadde flere :D haha huff, men er avhengig av å spise fort om morran :p
Er lov å slenge seg på sofaen og være litt asosial altså, bedre å avlyse enn å sitte I en krok og være dårlig..
Jepp gjør det :)

***redigert***

Last edited by a moderator:
Hei hei :)
Var på ultralyd i går og så en bitteliten baby på 1,32 crl :)
Jeg trodde jeg var 8 uker men var visst 8+2, så jeg var lenger enn jeg trodde. Det var deilig. Termin 6.desember :) Var så fascinerende å se på ultralyden for man kunne se de to hjernehulene veldig tydelig, og det var lett å se hva som var opp og ned på embryoet :)
Så gøy☺ Har også vært på ultralyd på tirsdag, skulle egentlig på en gynekologisk test, men når jeg sa jeg var gravid tok han ultralyd I samme slengen så var jo en positiv overaskelse å se den bittelille babyen og hjertet som slo sykt fort. jeg var da 8+1, 8+4 I dag, 4 dager mer enn jeg trodde. Termin ble satt til 5.desember. Gleder meg til neste ultralyd ☺

***redigert***

Last edited by a moderator:
Reklamering for Facebook er ikke lov på babyverden

Last edited:
Er det mulig å være så trøtt? Det tok meg helt i går ettermiddag og i dag er det like ille. Men fortsatt ingen kvalme - vet ikke om jeg skal være lettet eller bekymret... Men veldig deilig med helg nå!

Så gøy☺ Har også vært på ultralyd på tirsdag, skulle egentlig på en gynekologisk test, men når jeg sa jeg var gravid tok han ultralyd I samme slengen så var jo en positiv overaskelse å se den bittelille babyen og hjertet som slo sykt fort. jeg var da 8+1, 8+4 I dag, 4 dager mer enn jeg trodde. Termin ble satt til 5.desember. Gleder meg til neste ultralyd ☺

Så gøy :) Da har vi termin en dag unna hverandre :) Spennende :) Gleder meg til ordinær ultralyd for å se om det blir jente eller gutt :) Jeg har en følelse av jente men det kan være fordi jeg ønsker meg det så mye. Vi får se, blir selvsagt glad for gutt også men vil gjerne ha en av hver.

Hahaha herlige hormoner :p jeg gjemte siste yoghurten I kjøleskapet og sa til dattera mi at vi ikke hadde flere :D haha huff, men er avhengig av å spise fort om morran :p
Er lov å slenge seg på sofaen og være litt asosial altså, bedre å avlyse enn å sitte I en krok og være dårlig..
Jepp gjør det :)
Har endelig funnet noe som hjelper på kvalmen min! :D grønne epler <3 Deler de opp i små biter og spiser de gjennom hele dagen.. Er på tur på arrangementet nå og det hadde aldri gått uten eplene mine :P Jeg har så lyst til å fortelle de om graviditeten.. Men samtidig er jeg redd når jeg ikke har hørt hjertet slå ennå.. Er jo bare 12 dager til TUL så får se etter det :) Sa til sambo at det var 12 dager igjen, han sa at dagen i dag taltes ikke så det var bare 11.. Og så at dagen det skjer taltes heller ikke så da var det 10.. Som vi like gjerne kunne runde ned til en uke, haha :P en som venter veldig.. Har du funnet noe som kan hjelpe på formen din? :)

Har endelig funnet noe som hjelper på kvalmen min! :D grønne epler <3 Deler de opp i små biter og spiser de gjennom hele dagen.. Er på tur på arrangementet nå og det hadde aldri gått uten eplene mine :P Jeg har så lyst til å fortelle de om graviditeten.. Men samtidig er jeg redd når jeg ikke har hørt hjertet slå ennå.. Er jo bare 12 dager til TUL så får se etter det :) Sa til sambo at det var 12 dager igjen, han sa at dagen i dag taltes ikke så det var bare 11.. Og så at dagen det skjer taltes heller ikke så da var det 10.. Som vi like gjerne kunne runde ned til en uke, haha :P en som venter veldig.. Har du funnet noe som kan hjelpe på formen din? :)

Hehe jeg liker hvordan han tenker, er jo faktisk bare en uke til :D skjønner du har lyst til å fortelle, og jeg tenker sånn at jeg forteller det til folk jeg ville fortalt om det hadde gått galt! Men man må jo bare føle på det og føles det riktig å si noe så Gjør det :):)
Ja epler funker fint, og vannmelon. Spiser vannmelon på kvelden når det er ille og det demper det ganske mye. Men på morran og frem til sånn 15/16 tiden er det skikkelig ille... så bare å vente til ukene går og det går over.. hvor langt er du på vei når du skal på tul? :) vi skal ikke før 10 juni og det føles ut som et halvt år til :D :p
Har vært flink I helgen og sovet mye og tatt det helt med ro så jeg skal klare enda en uke med lange jobbdager! :)

Fortsatt ingen kvalme på meg og i dag har blødningene tatt seg kraftig opp. Så nå tenker jeg egentlig løpet er kjørt. Bare slitsomt at det trekker ut sånn!

Fortsatt ingen kvalme på meg og i dag har blødningene tatt seg kraftig opp. Så nå tenker jeg egentlig løpet er kjørt. Bare slitsomt at det trekker ut sånn!
Å, nei!
Krysser fingrene for at det er uskyldig. Hvor langt er du på vei?

Når jeg dusja nå i kveld så kom det melk ut av puppen :)
6 år siden sist liksom :p

Å, nei!
Krysser fingrene for at det er uskyldig. Hvor langt er du på vei?

6+6 i dag, og tror ikke det er så uskyldig dessverre. Litt usikker på hva jeg skal gjøre i morgen, om jeg skal prøve å komme meg til undersøkelse eller få de på legekontoret til å måle hcg...

6+6 i dag, og tror ikke det er så uskyldig dessverre. Litt usikker på hva jeg skal gjøre i morgen, om jeg skal prøve å komme meg til undersøkelse eller få de på legekontoret til å måle hcg...

Ville prøvd begge deler jeg. Lykke til, skal krysse alt jeg har for deg <3

Ja tror det var ei eller to her som venter tvillinger :) velkommen hit :)

Takk:) Veldig spennende tid! Skal på neste ul om en uke..tiden går saaakte!!

Back
Topp