Trondheim brukere

Jeg er veldig usikker på hvor jeg skal gå inn, veit du? :p
Vet du hvor legesenteret er? Det er visst inn samme inngang nede og så opp en etasje, tror jeg. Tror kiwi var der, eller like i nærheten, tidligere.
Jeg ringte og spurte helsestasjonen hvor de var, så jeg vet ikke helt hvor de er.

Vet du hvor legesenteret er? Det er visst inn samme inngang nede og så opp en etasje, tror jeg. Tror kiwi var der, eller like i nærheten, tidligere.
Jeg ringte og spurte helsestasjonen hvor de var, så jeg vet ikke helt hvor de er.
Veit hvor det er ja :-) Kanskje vi støter på hverandre mens vi leter :-)

Ikke at du ikke er velkommen til å henge i oktobergruppa, men om du finner den gruppen som har termin samme måned som deg så finner du folk som har kommet like langt. Du ble vel kanskje gravid i oktober? Syntes det kunne vær forvirrende i starten, om det var termin eller unnfangelse gruppene bygde på :)
Ahha! Det høres riktig ut.. :p ja, altså oktober er ikke langt unna men :)

Tok det lang tid fra dere var på første kontroll til innkalling på OUL på St. Olavs? :) (for dere som skal til st.olavs da). Var på kontroll forrige tirsdag og ikke mottatt noe innkalling enda. Men tar sikkert litt tid, bare spent på når det blir! :)

Tok det lang tid fra dere var på første kontroll til innkalling på OUL på St. Olavs? :) (for dere som skal til st.olavs da). Var på kontroll forrige tirsdag og ikke mottatt noe innkalling enda. Men tar sikkert litt tid, bare spent på når det blir! :)
Jeg fikk i posten etter ca 2 uker i fjor, så mellom 1-3 +/- uker tror jeg er normalt.. :)

Jeg og venter spent! Litt over ei uke siden jeg var til legen. Utålmodig!! :-P

Til meg tok det nøyaktig en uke før brevet lå i postkassen. Tror det kan ha litt å si om henvisning ble sendt rett før helg. Ser for meg at det kan gå noen dager ekstra da :)

Tok 6 dager denne gangen, men da fikk jeg henvisning på tidlig ul. Tror det tok nesten to uker sist svangerskap da legen sendte henvisning. De er ganske treige...

Tok ca en uke for min del. Men det er visst utrolig fullt i mai, så jeg fikk ikke før i uke 20 på St. Olavs...Prøvde å få tidligere men det visst totalstappa :P

Tok ca en uke for min del. Men det er visst utrolig fullt i mai, så jeg fikk ikke før i uke 20 på St. Olavs...Prøvde å få tidligere men det visst totalstappa :P
Neeeei, må jeg vente til juni da sikkert :-(

Back
Topp