Trondheim brukere

Jeg bor og på byåsen og tilhører Midtbyen :) gøy med flere på denne siden av byen!! skal ikke dra på møtet siden det er Nr to. Synes egentlig ikke det info møtet var så nyttig sist, var mest ting jeg visste.

Så gøy at vi er flere fra Midtbyen helsestasjon og Byåsen da! :) Ok, tror kanskje jeg heller mot å ikke dra selv... Føler jeg har lest meg opp så mye allerede og har en lege jeg enkelt kan snakke med om det er noe.

Jeg har termin 8 november, men vet aldri om det kan skje før så håper det er greit at jeg henger meg på denne tråden her. :) Er 31 år, venter nr 2 og bor 15 min fra trondheim sentrum med samboer og ei på 7 år. :happy:

Jeg har termin 8 november, men vet aldri om det kan skje før så håper det er greit at jeg henger meg på denne tråden her. :) Er 31 år, venter nr 2 og bor 15 min fra trondheim sentrum med samboer og ei på 7 år. :happy:
Du er velkommen hit du og :D kan jo godt hende at flere av oss kommer gsnske nære november på termin også ;)

Det er jo faktisk bare 5% som fødes på termindato har jeg hørt, så det er jo stor sjanse for at ikke holder seg til den :P Og plutselig så går man over tiden og...

Jeg kan fort havne i november, da termin er 25.oktober :-P

Fant ut at jeg akkurat unngår november om jeg blir igangsatt etter 10 dager og ungen er ut senest 2 dager senere :p haha. Stress :p
Litt deilig det og da :-D Kjenner jeg syntes det er litt stress at det kan bli november, for jeg er så godt inne i denne oktober-gruppa :-)

Du må ikke finne på å forlate oss bare fordi ungen er sen med å komme ut nei :o
Du er en del av oktober-gruppa uansett :D
Dere er herlige, kan ikke forlate da :-D

Er det ikke noen her som har kommet lenger enn 12-14 uker? :) noen som er rundt 25 uker??

Ser at mange skriver Oktober-gruppe.. Jeg som har bommet litt da? :p

Er det ikke noen her som har kommet lenger enn 12-14 uker? :) noen som er rundt 25 uker??

Du har sikkert bommet litt da ja ;) her har vi alle termin i oktober, og hun som er lengst på vei er vel ca 17 uker :) og da er det termin i begynnelsen av oktober ;)

Ikke at du ikke er velkommen til å henge i oktobergruppa, men om du finner den gruppen som har termin samme måned som deg så finner du folk som har kommet like langt. Du ble vel kanskje gravid i oktober? Syntes det kunne vær forvirrende i starten, om det var termin eller unnfangelse gruppene bygde på :)

Var det noen her som hører til helsestasjonen på Saupstad, og som skal på møtet i morgen? :-)

Back
Topp