Dette kan bli bra :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg og. Blir gøy å få til møte etterhvert, men tenker vi får vente til vi er litt lengre på veiDette kan bli bra :-D
Ja, det er genialt!Trondheimsdamer! Så dere dette tilbudet idag?! Det skal jeg benytte meg av ihvertfallvarer til 16 april
![]()
Vis vedlegget 171313
Jeg tenker at det er noe jeg trenger, så det trenger ikke han vite noe om før etterpåJa, det er genialt!*må bare overtale mannen*
Trondheimsdamer! Så dere dette tilbudet idag?! Det skal jeg benytte meg av ihvertfallvarer til 16 april
![]()
Vis vedlegget 171313
Tror det skal være mulig å få den tilsendt på nytt. Evt spør inne på city lade sin fb-side om hjelpÆææh, jeg bare slettet meldinga, siden det blir feil side for meg! Men jaggu, dette må jo benyttes, de har sååå mye fint![]()
Slenger meg med her jeg også!Dette er faktisk mitt første innlegg, så hei til formunet! Bor på Byåsen med samboer og kommende far, blir 26 år om noen uker og venter vår første. Jobber innen økonomi. Er 12+4 nå
![]()
Velkommen hit! Gøy at vi bare blir flere og flereSlenger meg med her jeg også!Dette er faktisk mitt første innlegg, så hei til formunet! Bor på Byåsen med samboer og kommende far, blir 26 år om noen uker og venter vår første. Jobber innen økonomi. Er 12+4 nå
![]()
Jeg er 24, om en uke, og bor på Nardo med samboer - 14+0 i morgenVårt første barn
![]()
Haha ja - beste dagen!! Elsker fortsatt bursdag like mye som da jeg var liten19.april? Da har nemlig jeg og bursdag :-D Velkommen skal du være![]()
Haha ja - beste dagen!! Elsker fortsatt bursdag like mye som da jeg var liten![]()
Men tenk da - året du ble 26 er også året du får første barn. Det er ganske kultSamme her :-D Men i år fyller jeg 26, så kunne godt hoppet over i år. Vil være 25 for alltid![]()
Men tenk da - året du ble 26 er også året du får første barn. Det er ganske kultSå da er det kanskje ikke så ille likevel?
Hei, så koselig, velkommen til gruppa :-D Selv er jeg 12+2, så da er vi tett![]()