Trondheim brukere

Dette kan bli bra :-D

Dette kan bli bra :-D
Det tror jeg og. Blir gøy å få til møte etterhvert, men tenker vi får vente til vi er litt lengre på vei :) ser for meg at det hadde vært hyggelig og gøy å troppe opp en hel damegjeng med store mager på en restaurant eller kafe :D

Jeg bor rett utenfor byen, på Vikhammer :) Ble 22 forrige helg, og forloveden min er like gammel :) Er 13+6 i dag, og det er vårt første barn :) Studerer førsteåret gs.lærer ved NTNU, og mannen er inne til førstegangstjeneste :)

Trondheimsdamer! Så dere dette tilbudet idag?! Det skal jeg benytte meg av ihvertfall :D varer til 16 april :)
Vis vedlegget 171313

Æææh, jeg bare slettet meldinga, siden det blir feil side for meg! Men jaggu, dette må jo benyttes, de har sååå mye fint :-)

Æææh, jeg bare slettet meldinga, siden det blir feil side for meg! Men jaggu, dette må jo benyttes, de har sååå mye fint :-)
Tror det skal være mulig å få den tilsendt på nytt. Evt spør inne på city lade sin fb-side om hjelp :)
Mye fint ja! Skal ta turen så snart lønningen kommer. Se om jeg finner meg en kjole, tror jeg :p

Slenger meg med her jeg også! :) Dette er faktisk mitt første innlegg, så hei til formunet! Bor på Byåsen med samboer og kommende far, blir 26 år om noen uker og venter vår første. Jobber innen økonomi. Er 12+4 nå :)

Hei, så koselig, velkommen til gruppa :-D Selv er jeg 12+2, så da er vi tett :-)

Slenger meg med her jeg også! :) Dette er faktisk mitt første innlegg, så hei til formunet! Bor på Byåsen med samboer og kommende far, blir 26 år om noen uker og venter vår første. Jobber innen økonomi. Er 12+4 nå :)
Velkommen hit! Gøy at vi bare blir flere og flere :D

Haha ja - beste dagen!! Elsker fortsatt bursdag like mye som da jeg var liten :D

Samme her :-D Men i år fyller jeg 26, så kunne godt hoppet over i år. Vil være 25 for alltid :-P

Samme her :-D Men i år fyller jeg 26, så kunne godt hoppet over i år. Vil være 25 for alltid :p
Men tenk da - året du ble 26 er også året du får første barn. Det er ganske kult :) Så da er det kanskje ikke så ille likevel?

Men tenk da - året du ble 26 er også året du får første barn. Det er ganske kult :) Så da er det kanskje ikke så ille likevel?

Det er jo helt sant, blir forhåpentligvis et godt år :-)

Noen andre som skal på informasjonsmøtet på Midtbyen helsestasjon 26 april? :) Vurderer å dra, men dumt det er to timer midt i arbeidstiden.

Back
Topp