Trondheim brukere

Her vil jeg også gjerne være med! :)
Jeg er 28, samboer på 30. Ingen barn fra før. Tilhører saupstad helsestasjon, og er 12+2 i dag :D har vært på tidlig ultralyd og sett at alt er i orden og var på første kontroll på helsestasjonen i går. Skal på informasjonsgruppa neste tirsdag :) jeg har allerede gått ut i svangerskapspenger, så jeg har GOD tid til et eventuelt treff :p

Noen andre som skal på informasjonsmøtet på Midtbyen helsestasjon 26 april? :) Vurderer å dra, men dumt det er to timer midt i arbeidstiden.
Jeg var på det på Lilleby. Sånn utenom at det var hyggelig å møte de andre som var gravide og jordmor, så synes jeg ikke at jeg fikk så mye ut av møtet. Hadde allerede lest meg fram til alt de sa. Eneste nye jeg lærte var at de fortsatt har gravidtrening i basseng på Husebybadet, at det er gratis og man kan være med allerede nå :D

Jeg var på det på Lilleby. Sånn utenom at det var hyggelig å møte de andre som var gravide og jordmor, så synes jeg ikke at jeg fikk så mye ut av møtet. Hadde allerede lest meg fram til alt de sa. Eneste nye jeg lærte var at de fortsatt har gravidtrening i basseng på Husebybadet, at det er gratis og man kan være med allerede nå :D
Har dem? Hoho, det høres jo litt gøy ut! Spent på hvordan møtet på Saupstad blir. Har ikke veldig høye forventninger :-)

Hva snakket de om? :)

Hva snakket de om? :)
Hva vi bør unngå av mat og uvaner som spekepølse, alkhol, røyking, narkotika osv. Også forklarte de hva som står på helsekortet. Fortalte litt om hva de ser etter på ultralyd, hva symfysemålet viser, litt om bekkenbunnstrening. Også fikk vi utdelt timer til jordmor i uke 24, men det kan du få over telefonen også :)

Hva vi bør unngå av mat og uvaner som spekepølse, alkhol, røyking, narkotika osv. Også forklarte de hva som står på helsekortet. Fortalte litt om hva de ser etter på ultralyd, hva symfysemålet viser, litt om bekkenbunnstrening. Også fikk vi utdelt timer til jordmor i uke 24, men det kan du få over telefonen også :)
Åja- ja alt det der vet man jo gjerne fra før når man har kommet såpass langt som vi har nå. Men tenker det kan være hyggelig uansett da.

Åja- ja alt det der vet man jo gjerne fra før når man har kommet såpass langt som vi har nå. Men tenker det kan være hyggelig uansett da.
Ja. Jeg synes det var veldig hyggelig å møte de som har termin omtrent samtidig som meg :) også var vi alle nesten like gamle. Alle var 25-27 år utenom ei på 30. Mye hyggelige folk :D

Ja. Jeg synes det var veldig hyggelig å møte de som har termin omtrent samtidig som meg :) også var vi alle nesten like gamle. Alle var 25-27 år utenom ei på 30. Mye hyggelige folk :D
Var det mange på samme treff? :) Jeg skal i begynnelsen av mai en gang :)

Det vet du kanskje ikke, men er det samme gruppa som blir barselgruppe?
Ja jeg tror det. Det er vel de med barn som er ca like gamle og på samme helsestasjon som havner i barselgruppe sammen. Så om ikke noen av de føder flere uker før så tror jeg det :) men man kan også danne barselgrupper selv. Trenger ikke være kun den fra helsestasjonen ;)

Ja jeg tror det. Det er vel de med barn som er ca like gamle og på samme helsestasjon som havner i barselgruppe sammen. Så om ikke noen av de føder flere uker før så tror jeg det :) men man kan også danne barselgrupper selv. Trenger ikke være kun den fra helsestasjonen ;)
Hyggelig at vi er en del her da, så kanskje det kan bli en gruppe etterhvert :)

Fikk hentet svangerskapsboka i dag, som er årets. Men jeg likte den jeg fikk hos legen best, som er fra i fjor. Hadde egen del til far i den :-)
676dad098d6e9e67252e299847087cde

2c70476b175f35c206cc15210a956d12

Enig! Og irriterende uten spiralrygg :o
Ja, veldig!! Er bedre plass til egne tanker i den blå også :-) Men har laget min egen dagbok for svangerskapet, så gjør ikke så mye :-)

Noen som har vært på salget/tilbudet på Happymum? Er det mye fint der? Tenkte på en bukse og kjole bl.a.

Noen som har vært på salget/tilbudet på Happymum? Er det mye fint der? Tenkte på en bukse og kjole bl.a.
Skal dit på lørdag. Var vel ikke tilbud på så mange av buksene, sto noe om alt utenom jeans og en type bukse til. De bruker å ha en del fine kjoler, og så lenge alt ikke er utsolgt har de sikkert mer igjen ;) tenkte å se etter kjole selv, og kanskje et skjørt :)

Noen andre som skal på informasjonsmøtet på Midtbyen helsestasjon 26 april? :) Vurderer å dra, men dumt det er to timer midt i arbeidstiden.
Jeg bor og på byåsen og tilhører Midtbyen :) gøy med flere på denne siden av byen!! skal ikke dra på møtet siden det er Nr to. Synes egentlig ikke det info møtet var så nyttig sist, var mest ting jeg visste.

Back
Topp