Strikk, strikk & strikk

Er litt usikker på hvor mye jeg skal strikke til den lille. Vil jo gjerne at det skal bli brukt også siden det går en del tid med til å strikke. Til nå har jeg strikket hentesettet, bleiebukse med jakke til. Mangler luen og et par sokker. Men tar på en strømpebukse hvis det er litt kaldt. Strikket to tepper, og et ullsett i mariusmønster str 1 år. Regner ikke med at det blir mye tid til strikking etter lille kommer så prøver å ligge litt "foran". Har selvsagt fått to veldig vonde skuldre som ikke vil jeg skal strikke mer på en stund.. Første gang jeg har fått plager av strikkingen hehe...
 
Er litt usikker på hvor mye jeg skal strikke til den lille. Vil jo gjerne at det skal bli brukt også siden det går en del tid med til å strikke. Til nå har jeg strikket hentesettet, bleiebukse med jakke til. Mangler luen og et par sokker. Men tar på en strømpebukse hvis det er litt kaldt. Strikket to tepper, og et ullsett i mariusmønster str 1 år. Regner ikke med at det blir mye tid til strikking etter lille kommer så prøver å ligge litt "foran". Har selvsagt fått to veldig vonde skuldre som ikke vil jeg skal strikke mer på en stund.. Første gang jeg har fått plager av strikkingen hehe...
Jeg strikker mest klær til å bruke til høsten av. Tror ikke behovet for så mye ull blir så stort med et sommerbarn.

Jeg har dessuten blitt veldig plaget med karpal tunnel syndrom i høyre hånd, så blir lite strikket. Prøver å sy litt i stedenfor, selv om det kan være vanskelig det også.
 
Må kanskje lære meg dette... Er jo så mye fint!! :) akkurat nå nøyer jeg meg med å bli overrasket over strikkeferdighetene til min familie! Dette nydelige hentesettet kom i posten i går, strikket av min flinke niese!Vis vedlegget 171953
Så fin farge! Synes det kan bli litt mye rosa og lyseblått. Har prøvd meg på samme sett, men ble helt feil da jeg strikker for løst. Må rekke opp jakke og bukse (kjempekjedelig) og prøve på nytt med en mindre pinnestørrelse.
 
Hjelp!

Strikker baby boho teppet. Legger opp 69m som står i oppskriften, men vrangbordmønsteret består av 65m.

Noen som har strikket dette teppet som kan hjelpe? Er det feil i antall masker eller er det jeg som misforstår oppskrift? :p
 
Hjelp!

Strikker baby boho teppet. Legger opp 69m som står i oppskriften, men vrangbordmønsteret består av 65m.

Noen som har strikket dette teppet som kan hjelpe? Er det feil i antall masker eller er det jeg som misforstår oppskrift? :p
Haha. Først i oppskriften står det;

Før du begynner:
De 2 første og 2 siste maskene inngår ikke i mønsteret....

Er det mulig :p
 
Jeg har strikket ferdig bolsjebuksen!!! Stolt:D og sydd og festet og vasket;) mangler å strikke snor
 
Dårli me strekkeløst før tia, så bære før å gjør no har æ strekka koseklut kanin tel ho lillesøster. Å den førelska den kommende storesøstra sæ i, så da va ho bære å fant sæ et nøste garn å ga mæ beskjed om at ho å sku ha;) så nu e æ over halvveis på nr 2 i dag, å nr 1 mangle bære øya å nese:)
 

Vedlegg

  • 1461275583149.jpg
    1461275583149.jpg
    100,8 KB · Visninger: 53
17. Mai skjørt tel ho på 6 e færdi, å e igang me d tel ho på 4;) muli d bi et tel ho i magen av eestegarne
 

Vedlegg

  • 1462523267427.jpg
    1462523267427.jpg
    107,2 KB · Visninger: 36
  • 1462523290267.jpg
    1462523290267.jpg
    103,6 KB · Visninger: 36
d56c0d01201b29dde9a8aa3baef78d95

Strikker på lille sukkerspinn til lillesøster, men er snart ferdig. skal ut å kjøpe garn til sukkerspinn skjørt til storesøster senere i dag :)
 
Back
Topp