Skravletråd April

Ja var gøy, men ikke så moro i går når storebror slo løs tanna si i radiobilene :-o
Den var riktignok løs fra før, men var ikke moro å få ansikt og hender fulle av blod :-o

Vi har heldigvis Mjøsa rett nedi bakken her, så får litt kystfornemmelse uansett ;-)
Oi, det var nok en skremmende opplevelse :/ går det bra?

Hehe,det er da noe iallefall:)

Hvordan syk er han? Jeg mener du har sagr det før, men husker ikke.

Huff, håper resten av svangerskapsukene går fort. Når er termin?
Midlertidig lam :/
Om 10 uker :O ❤️ kroppen min reagerer veldig på dette, men er generelt ei jente som er følsom og

Ankelen har nok fått seg en trøkk ja. Men det er jeg så vant til at det går bra ;-)
Tar det rolig nå i kveld, og så har jeg kontordag i morgen ;-)
Godt du har kontordag da :)
Det er lov å ikke smile når det ikke føles naturlig! Er enig i deg i det. Prøver å lese meg gjennom for ikke spørre så mye! Håper du får til å slappe av selv om det sikkert er vanskelig.
Det føles helt feil :/ jeg gråter inni meg ... Svigermor døde på onsdag :(
❤️
Bra det går rett vei
Håper det roer seg❤️
Håper det ❤️ ser det utover kvelden. Var lenge i dusjen med varmt vann så det skal lindre om det er kynnere, men er det maserier er det ikke noe å gjøre med

Virkelig fått handla du :)
Hehe ja :p fant ikke så ekstremt mye interessant og ikke hadde jeg mye kontanter heller :) var 1 t før de stengte, så det var sikkert grunnen til prisene jeg fikk :)

Enda godt! Skal ikke ta alle som bor i området her under en kam, men har blir det bare flere og flere :eek: Tror jeg skal klare å holde meg til den gode gamle tråsykkelen så lenge jeg klarer ;) Selv halvveis inn i svangerskapet :) Men får nok litt blodsmak og høy puls av oppoverbakken her ja :) Rustad bakken er virkelig en "blodbakke" :eek:
Er sikkert noen her men det er jo stor sykkelinteresse her så de fleste har vanlig

Yes . Men noen har bare ikke skjønt prissetting
Nei. Det er veldig dumt. Jeg tenkte at hvis det var dyrt så ville jeg ikke kjøpe noe. I går forhandlet jeg meg frem til pris. :p

Godt du har kontordag da :)

Det føles helt feil :/ jeg gråter inni meg ... Svigermor døde på onsdag :(

Håper det ❤️ ser det utover kvelden. Var lenge i dusjen med varmt vann så det skal lindre om det er kynnere, men er det maserier er det ikke noe å gjøre med

Kondolerer :( Jeg er ikke så flink med å komme med trøstende ord og slik så jeg sender deg en klem <3 Håper det hjalp med en dusj!

God kveld!
Da har jeg vært og levert bunaden min.. Hun må legge ut hele 10 cm i midjen! Woops.. Og sikkert en 8 cm over brystet..

Back
Topp