Noen ganger skjønner jeg virkelig ikke at jeg gidder og lage (nesten) alt fra grunnen av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,det har vært koseligSå bra dere har kost dere![]()
Problemer, eller planer?Nå skal spiralen ut ! I morgen bestiller jeg time
Koselig å høreSå bra du har hatt det fintmen godt å ha deg tilbake
![]()
Så gøy med tivoliJa det er flott her, ikke sant ;-)
Hatt en fin helg her. Tivoli og sykkeltur![]()
Ja er kanskje detDa er nok fastland Spania best pga kortere flyreise![]()
Så kjekt daVi var hos min pappa en turborte hele dagen..
Det skjønner jeg. Husk,du er veldig Flink daNoen ganger skjønner jeg virkelig ikke at jeg gidder og lage (nesten) alt fra grunnen av
Ja inngår fant jeg kakefat (småen knuste mitt nylig) og barnebøker. I dag fant jeg en tøybok med en bamse man kunne ta med på de forskjellige sidene. Sonne store perler man kan ha i et hullete brett og et matforkleHar du funnet noe da?
Har bare veldig vondt i bekkenet i dag, og stått på kjøkkenet en time nå.Det skjønner jeg. Husk,du er veldig Flink da![]()
Hva lager du nå?Noen ganger skjønner jeg virkelig ikke at jeg gidder og lage (nesten) alt fra grunnen av
Det blir spennendeNå skal spiralen ut ! I morgen bestiller jeg time
Vil de ikke spise?Noen ganger skjønner jeg virkelig ikke at jeg gidder og lage (nesten) alt fra grunnen av
Bøker harjeg også kjøpt mye av påloppisJa inngår fant jeg kakefat (småen knuste mitt nylig) og barnebøker. I dag fant jeg en tøybok med en bamse man kunne ta med på de forskjellige sidene. Sonne store perler man kan ha i et hullete brett og et matforkle![]()
Det har jeg ja. Rolig for engangsskyldJa,det har vært koselig
Har du hatt ei fin helg?
Hva lager du nå?
Er bare jeg som er veldig sliten.Vil de ikke spise?
Da håper jeg du får hvilt deg litt når barna er i sengEr bare jeg som er veldig sliten.
Lager taco-lasagne
Sitter og slapper av nå mens den er i ovnen.Da håper jeg du får hvilt deg litt når barna er i seng![]()
Krysser fingrene da.Enn så lenge bra. Ble et par ganger i natt, han satt på do med bøtta i fanget![]()
Så holder han hjemme i morgen og håper på ingen andre får det![]()