Yes er i grunn det.Jeg og.
Den mest sårbare delen på kroppen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes er i grunn det.Jeg og.
Den mest sårbare delen på kroppen.
Å hvorfor ikke det ?Jeg skjønner hvorfor man ikke gir 1 åringen kake og slikt![]()
Kos degNei, nå er det frokost![]()
Det så stygt ut lenge men det ser ut som vi slapp unna med skrekken.stakkar. Håper ikke det er noe som ha varige skader..
Ja noe hadde hvert rart om dere ikke hadde greid detJa det bør gå i dag ;-)
God morgenGod morgen damer
Idag må dere vel greie 20,000 innlegg inne her![]()
Mannen min er tankeleser
Pauser det vi ser på, ser på han med store øyne og han sier "ok, jeg henter sjokoladekaken".....
Mi ligger også i senga å prater med seg selvsnart blir vel faren irritert å ber meg ta ho med ut. Haha, morgengretten type han der
![]()
Planer for dagen ?
Det er en utopi her jaHer måtte mannen ta med seg minste opp da han våknet halv 6, så jeg fikk sovet med storesøster fram til 9 tiden![]()
Har ikke hatt lille på overnatting enda vi. 10 mnd i morgen. Men ammes så blir nok lenge til og![]()
Var i Barcelona for mange, mange år sidenHar du vært i Barcelona? Det er virkelig drømmen min![]()
Da er nok fastland Spania best pga kortere flyreiseSkal jo liksom ha med en 1 åring så greit å ha noen tipsvar på Kanariøyene for noen år siden. Tenker direkte fly til Spania er jo greit men må jo ha destinasjon og noen tanker om hva vi kan gjøre
![]()
Det er en utopi her ja![]()
Vi var hos min pappa en turJamer ro og avslapping da
dagen har gått så fort.. Hva har du gjort i dag?
![]()
Veldig fornøydTusen takkoi det ble jo en dagstur omtrent det jo :O fornøyd da?
Og med dette innlegget nådde vi 20'Nei, nå er det frokost![]()
Å hvorfor ikke det ?
Det så stygt ut lenge men det ser ut som vi slapp unna med skrekken.