Mannen min er tankeleser 
Pauser det vi ser på, ser på han med store øyne og han sier "ok, jeg henter sjokoladekaken".....
Pauser det vi ser på, ser på han med store øyne og han sier "ok, jeg henter sjokoladekaken".....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glad vi aldri har hatt den skikkelig kjenner jegKrysser alt jeg kan krysse![]()
God natt og sov godtGod natt alle mine fine skravledamer.
Det skjønner jeg . Godt det ikke var så ille daJa glad for det. For taco er yndlingsmaten og ukas store høydepunkt ;-)
Hadde blitt en fortvilet og lei seg gutt om det hadde vært vondt å spise
Ha ha flink mannMannen min er tankeleser
Ja ingenting er så vondt at det ikke er godt for noeKanskje like greit også får dere bruke klorin effektiv!![]()
Han er godt opplært med andre ordMannen min er tankeleser
Jeg ryddet stua i dag, og gjett hvem som tønte lekkekassa si igjen fordi hun lette etter noeHadde de bare gjort det, er gått så langt at vet snuppa bare ville blitt super frustrert og da blir jeg frustrert så like greit å ta det også minne de begge på å rydde inn en leke når man er ferdig med den for å unngå katastrofe område!

Selvfølgelig er han det, hva tar du meg forHan er godt opplært med andre ord![]()
Haha, eller godt oppdrattMannen min er tankeleser
Ja veldig glad det ikke var noen andre tenner som gikk der.Det skjønner jeg . Godt det ikke var så ille da
God nattGod natt alle mine fine skravledamer.
KongeMannen min er tankeleser
Haha herlig!Mannen min er tankeleser
Jeg ryddet jeg nå daJeg ryddet stua i dag, og gjett hvem som tønte lekkekassa si igjen fordi hun lette etter noe![]()
Vis vedlegget 172282
Jeg gidder ikke rydde det![]()
ÆæhTitter innom, har spilt the sims i noen timer nå![]()
Da får du ha en god natt
![]()
Tann og hodeskadwr er det jeg er mest redd for.Ja veldig glad det ikke var noen andre tenner som gikk der.
God morgenGod morgen![]()