Skravletråd April

Mannen min er tankeleser :P
Pauser det vi ser på, ser på han med store øyne og han sier "ok, jeg henter sjokoladekaken".....

N har sovet sykt mye idag. Først sto hun opp 08:00. Sovnet 11:20. Vekket hun 12:30. Kom hjem fra lekeland sov fra 17:00-19:30 og sovnet nå 23:30 :O

Hadde de bare gjort det, er gått så langt at vet snuppa bare ville blitt super frustrert og da blir jeg frustrert så like greit å ta det også minne de begge på å rydde inn en leke når man er ferdig med den for å unngå katastrofe område!
Jeg ryddet stua i dag, og gjett hvem som tønte lekkekassa si igjen fordi hun lette etter noe :-P

1460843150028.jpg

Jeg gidder ikke rydde det :-P

Mannen min er tankeleser :p
Pauser det vi ser på, ser på han med store øyne og han sier "ok, jeg henter sjokoladekaken".....
Konge :) Samme skjedde meg på torsdag ;) Sambo var på trening og når hav var ferdig gikk han på butikken, kom hjem og så sa jeg til han "du tenkte ikke at jeg tenkte at jeg ville ha en sjokolade? Vel?" Opp av posen drar han opp en snickers :)

Jeg ryddet stua i dag, og gjett hvem som tønte lekkekassa si igjen fordi hun lette etter noe :-P

Vis vedlegget 172282

Jeg gidder ikke rydde det :-P
Jeg ryddet jeg nå da :p
Men skal jo også bort imorgen så vil ikke ha altfor mye stress heller og tar meg liten tid å rydde heldigvis ;)
Men skal ta en opprydding på soverommet hennes imorgen å ta vekk litt greier hun ikke trenger å ha der lengre

Back
Topp