Skravletråd April

Litt sent svar, Men vi har vært ute så og si i hele dag (tross regn) N har syklet i alle vanndammer og "badet" i noen :p :D hatt besøk og nå sover N så søtt :) Hva har du gjort?
Sikkert forfriskende da. Besøkt broren min på ahus og vært hos besteforeldrene mine :)

Jeg kjøper mye bøker på salg også. Synes noen loppis tar altfor mye penger for brukte bøker dessverre
I går regnet vi på prisen på bøkene 6,6 pr stk :p så var heldig i dag kjøpte vi en babybok til 5. Men sett selv at noen selger brukte bøker dyrt

Veldig god og mett nå :)

I går regnet vi på prisen på bøkene 6,6 pr stk :p så var heldig i dag kjøpte vi en babybok til 5. Men sett selv at noen selger brukte bøker dyrt
Ja vi gikk på en smell i fjor så jeg endte med å legge bort noen .. men kjøpte noen også til dyyyr pris

Leste dette litt etter jeg skrev. Han hadde fått el stol, fordi han var lam? Hvis jeg forsto det rett? Hyggelig å være på besøk da :)
Ja den kom for en uke siden og han klarer seg mer nå :) alltid hyggelig. Bare meg som ikke får til å smile så mye så ser så sur ut når jeg svarer føler jeg. Men smile er ikke en naturlig ting akkurat nå

Back
Topp