Skravletråd April

Har det skjedd noe med broren din? Eller noe medfødt? Uansett godt med elektrisk stol da. Mye enklere å komme seg rundt :)

Så trist! Hvorfor kan du ikke bli med?
Han ble lam for ett år siden og sykehuset fant ikke noe fysisk. Ble kalt psykisk :/ det er overmedisinering + noe som har kortsluttet. De vet for lite om nervene i kroppen. Han våknet opp av koma etter 3 dager og var lam han. Ja det er det han føler og at han ikke er helt hjelpesløs mer :)

Fordi kroppen min reagerer allerede på dødsfallet med en haug med kynnere og nedpress som er som rier i smerter og med kvalme og oppkast :( lover ikke godt ...

Ble litt sjokkert over svigermor som satt der å nærmest bestemte at snart så skulle hun ta med seg J å få hull i ørene :eek:
Ikke noe "har dere vurdert dette" neida men "snart skal hun være med farmor å få hull i ørene" for vi som foreldre har jo ingenting vi skulle ha sagt *oppgitt*
Oj da hadde det blitt månelyst

Huff, velta på sykkel i dag jeg...
Vi var på sykkeltur, og når vi hadde trillet ned en bakke, så ville ikke sykkelkjedet mitt gå rundt, så jeg skulle gå av sykkelen. Samboer (med sykkelvogn) kikket ikke foran seg akkurat da, han kikket ned på hjulet sitt, og krasjet i meg som da var på tur å gå av, og hadde all vekt på ene foten. Jeg velta og tråkket over foten og fikk sykkelen over meg.

Kjenner at jeg vil få en del blåmerker på legger og lår ja :p
Og ankelen er øm.

Godt jeg bare har kontordag i morgen ;-)
Au da det hørtes en smule vondt ut

Vært ute på tur i hele dag så har ikke fått muligheten til å være her inne :( Jeg startet på en Kardashian familie da ^_^ Så må få startet på en ny nå :D Fikk du spilt?
Har ikke fått spillt noe idag :( alt har gått i ett i hele dag :o bursdag og unge som henger oppå meg hele tiden :p

Hjemme fra en liten sykkeltur. Rart hvor mye mer sliten man blir av å sykle i skogen enn på asfalt

Bøker harjeg også kjøpt mye av påloppis
Gikk på loppemarked i går for bøker siden jeg ikke vil,betale full pris for noen som brukes så kort tid. Er med i goboken men kun fått velkomspakken og kun tenkt å ta en sjelden gang der. Men det er pga de er mer tilpasset han nå. Viser plutselig stor interesse

Ble litt sjokkert over svigermor som satt der å nærmest bestemte at snart så skulle hun ta med seg J å få hull i ørene :o
Ikke noe "har dere vurdert dette" neida men "snart skal hun være med farmor å få hull i ørene" for vi som foreldre har jo ingenting vi skulle ha sagt *oppgitt*
Oi, det var direkte :o Bra du sa ifra :)

Gikk på loppemarked i går for bøker siden jeg ikke vil,betale full pris for noen som brukes så kort tid. Er med i goboken men kun fått velkomspakken og kun tenkt å ta en sjelden gang der. Men det er pga de er mer tilpasset han nå. Viser plutselig stor interesse
Jeg kjøper mye bøker på salg også. Synes noen loppis tar altfor mye penger for brukte bøker dessverre

Han ble lam for ett år siden og sykehuset fant ikke noe fysisk. Ble kalt psykisk :/ det er overmedisinering + noe som har kortsluttet. De vet for lite om nervene i kroppen. Han våknet opp av koma etter 3 dager og var lam han. Ja det er det han føler og at han ikke er helt hjelpesløs mer :)

Fordi kroppen min reagerer allerede på dødsfallet med en haug med kynnere og nedpress som er som rier i smerter og med kvalme og oppkast :( lover ikke godt ...

Huff :( dødsfall er en stor påkjenning. Mistet noen i nærmeste familie da jeg var 22 uker eller no sånt. Stor nok påkjenning som blir enda verre når man er gravid i tillegg..

Stakkar broren din.. Og dere i familien og..

Huff :( dødsfall er en stor påkjenning. Mistet noen i nærmeste familie da jeg var 22 uker eller no sånt. Stor nok påkjenning som blir enda verre når man er gravid i tillegg..

Stakkar broren din.. Og dere i familien og..
Merker det :( dette er svigermor
Vi har ikke hatt det lett. Føler endelig at han er på vei i riktig retting nå :)

Back
Topp