Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bør jeg frykte for morgendagen da?Her er Min plan for morgendagenVis vedlegget 172419
Her ble det restemiddagSå hva blir det til middag i dag hos dere?
Her blir det tacolasagne![]()
Hvis hun våger å trosse oss så får hun ikke være barnevakt mereHe he det hadde jeg igså gjort. Får håpe hun tok dere på alvor da
Sikkert forfriskende da. Besøkt broren min på ahus og vært hos besteforeldrene mineLitt sent svar, Men vi har vært ute så og si i hele dag (tross regn) N har syklet i alle vanndammer og "badet" i noen![]()
hatt besøk og nå sover N så søtt
Hva har du gjort?
HeiHallo alle sammen
Har dere hatt ei fin helg? Vi er på vei hjem til Trøndelag,etter ei fin helg på hedemarken![]()
I går regnet vi på prisen på bøkene 6,6 pr stkJeg kjøper mye bøker på salg også. Synes noen loppis tar altfor mye penger for brukte bøker dessverre
Fordi den plager deg eller fordi dere skal prøve på en liten?Nå skal spiralen ut ! I morgen bestiller jeg time
Bare å nyteUventet barnefri i daghar jeg ikke hatt på lenge. Deilig, selv om de bare er hos svigermor i en annen etasje i huset
![]()
Ja det gjorde han nokJa det går bra.
Og tanna sitter fortsatt på plass
Prøvde å få han med i radiobilene i dag og, men det nekta han gitt,![]()
Det er godt det kan venteHar ikke fått spillt noe idagalt har gått i ett i hele dag
bursdag og unge som henger oppå meg hele tiden
![]()
Leste dette litt etter jeg skrev. Han hadde fått el stol, fordi han var lam? Hvis jeg forsto det rett? Hyggelig å være på besøk daSikkert forfriskende da. Besøkt broren min på ahus og vært hos besteforeldrene mine![]()
Det er bra! Spis dessert og?Veldig god og mett nå![]()
Flink samboer du har!Hvis hun våger å trosse oss så får hun ikke være barnevakt meredet sa samboer i en sms senere
![]()
Nyter alt jeg kanBare å nyte![]()
OoohNå skal spiralen ut ! I morgen bestiller jeg time
Ja vi gikk på en smell i fjor så jeg endte med å legge bort noen .. men kjøpte noen også til dyyyr prisI går regnet vi på prisen på bøkene 6,6 pr stkså var heldig i dag kjøpte vi en babybok til 5. Men sett selv at noen selger brukte bøker dyrt
Ja den kom for en uke siden og han klarer seg mer nåLeste dette litt etter jeg skrev. Han hadde fått el stol, fordi han var lam? Hvis jeg forsto det rett? Hyggelig å være på besøk da![]()