Skravletråd April

Grandis .. Orket ikke lage mat idag.
Ja det var godt å se :) slipper å få den angsten av at de truer med psykiatrisk mer og. Endelig er han fysisk syk! Tatt 1 år...

Ja :/ jeg kastet opp i går. Enda kvalm og går med en haug med kynnere og nedpress som rett og slett er som rier i smerte... Lover ikke godt når jeg skal spørre legen :(
Hvordan syk er han? Jeg mener du har sagr det før, men husker ikke.

Huff, håper resten av svangerskapsukene går fort. Når er termin?

Går i dusjen. Kroppen roet seg etter dusj i går så håper det idag og :)

Ja den kom for en uke siden og han klarer seg mer nå :) alltid hyggelig. Bare meg som ikke får til å smile så mye så ser så sur ut når jeg svarer føler jeg. Men smile er ikke en naturlig ting akkurat nå
Det er lov å ikke smile når det ikke føles naturlig! Er enig i deg i det. Prøver å lese meg gjennom for ikke spørre så mye! Håper du får til å slappe av selv om det sikkert er vanskelig.

God bedring! Overtråkk er vondt. Du får sitte med foten hevet og ise ned! (Jeg har fortsatt vondt i min ankel og det er nesten 6 uker siden mitt overtråkk..)
Vant til å tråkke over, så det går nok over om en dag eller to. Kunne vært verre.

Hatt noen overtråkk jeg også som har tatt noen mmd faktisk.

Det verste var den gangen jeg tråkket over innover med foten :-o
Altså at forsålen vendte utover :-o
Det tok 6 mmd.... Og da var jeg sykemeldt pga vondt bekken etter første fødsel, så da hadde jeg det tøft en stund :-P

Lang helg denne helgen kjenner jeg. Arbeidshelg og jobbet 1 time ekstra pga sykdom:-). Nå ligger jeg her da med mini sovende i armkroken❤❤

Back
Topp