Godt med noen sånne også. Travel uke i møte?Det har jeg ja. Rolig for engangsskyld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt med noen sånne også. Travel uke i møte?Det har jeg ja. Rolig for engangsskyld
Så kjekt med besøkM har tanta si på overnatting så da kan jeg og mannen, ta en gå/løpetur i kveld![]()
Oi, det var nok en skremmende opplevelse :/ går det bra?Ja var gøy, men ikke så moro i går når storebror slo løs tanna si i radiobilene :-o
Den var riktignok løs fra før, men var ikke moro å få ansikt og hender fulle av blod :-o
Vi har heldigvis Mjøsa rett nedi bakken her, så får litt kystfornemmelse uansett ;-)
Midlertidig lam :/Hvordan syk er han? Jeg mener du har sagr det før, men husker ikke.
Huff, håper resten av svangerskapsukene går fort. Når er termin?
Har du hatt fri med gutta?Hei
Så bra dere har hatt det fint!
Vært en deilig jeg her også![]()
Virkelig fått handla duJa kjøpt bøker i går men også litt ting i dagi dag betalte jeg 15 kr totalt
Vis vedlegget 172427Vis vedlegget 172428Vis vedlegget 172429
Mannen tok seg av barna, så hadde ikke den mulighetenHusk,du kan be om hjelp. Det er viktig at du tar vare på deg selv også.
Godt du har kontordag daAnkelen har nok fått seg en trøkk ja. Men det er jeg så vant til at det går bra ;-)
Tar det rolig nå i kveld, og så har jeg kontordag i morgen ;-)
Det føles helt feil :/ jeg gråter inni meg ... Svigermor døde på onsdagDet er lov å ikke smile når det ikke føles naturlig! Er enig i deg i det. Prøver å lese meg gjennom for ikke spørre så mye! Håper du får til å slappe av selv om det sikkert er vanskelig.
Bra det går rett vei
Håper detHåper det roer seg![]()
Hehe jaVirkelig fått handla du![]()
Yes . Men noen har bare ikke skjønt prissettingBøker går det jo så greit å bruke brukt. Ikke alle bøker som brukes så masse. Kjedelig når de er dyre![]()
Uff da. Må være forsiktigDen ene er allerede på god vei
Den er rett og slett en blå kul![]()
Er sikkert noen her men det er jo stor sykkelinteresse her så de fleste har vanligEnda godt! Skal ikke ta alle som bor i området her under en kam, men har blir det bare flere og flereTror jeg skal klare å holde meg til den gode gamle tråsykkelen så lenge jeg klarer
Selv halvveis inn i svangerskapet
Men får nok litt blodsmak og høy puls av oppoverbakken her ja
Rustad bakken er virkelig en "blodbakke"
![]()
Ble velrundt 25 plaggBle det mye klær eller?
Nei. Det er veldig dumt. Jeg tenkte at hvis det var dyrt så ville jeg ikke kjøpe noe. I går forhandlet jeg meg frem til pris.Yes . Men noen har bare ikke skjønt prissetting
Det er det absolutt.Godt med noen sånne også. Travel uke i møte?
Godt du har kontordag da
Det føles helt feil :/ jeg gråter inni meg ... Svigermor døde på onsdag
Håper detser det utover kvelden. Var lenge i dusjen med varmt vann så det skal lindre om det er kynnere, men er det maserier er det ikke noe å gjøre med
Prøvde meg på det jeg også men nei. Var flere som reagerteNei. Det er veldig dumt. Jeg tenkte at hvis det var dyrt så ville jeg ikke kjøpe noe. I går forhandlet jeg meg frem til pris.![]()