Skravletråd April

Ja vi gikk på en smell i fjor så jeg endte med å legge bort noen .. men kjøpte noen også til dyyyr pris
Bøker går det jo så greit å bruke brukt. Ikke alle bøker som brukes så masse. Kjedelig når de er dyre :(

Så blir mac'en så varm :o
Den lager lyd. Haha den er jo alltid så stillegående :p
Kjenner så igjen det problemet:D Ble gloo varm og bråket helt forferdelig til slutt! Hadde Mac før og så kjøpte jeg ny og byttet til hp så nå bråker det ikke noe, men den blir jo litt varm da :p Samboer har vært borte i helgen og han har gamer pc så da lånte jeg han sin ;) Det var litt digg, stor pc som han har mekka samme selv og greier :p Litt nerd om jeg kan si det på den måten:)

Ingen elsykkel rundt her :)
Enda godt! Skal ikke ta alle som bor i området her under en kam, men har blir det bare flere og flere :o Tror jeg skal klare å holde meg til den gode gamle tråsykkelen så lenge jeg klarer ;) Selv halvveis inn i svangerskapet :) Men får nok litt blodsmak og høy puls av oppoverbakken her ja :) Rustad bakken er virkelig en "blodbakke" :o

Har bare veldig vondt i bekkenet i dag, og stått på kjøkkenet en time nå.
Har laget salsa, cheddar dipp, guacamole, taco-kryddet og holder på med karbonadedeigen nå.
Skal til å dele opp grønnsaker, men sliten nå
Husk,du kan be om hjelp. Det er viktig at du tar vare på deg selv også.

Back
Topp