Så deilig å få gjøre noe sammenM har tanta si på overnatting så da kan jeg og mannen, ta en gå/løpetur i kveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig å få gjøre noe sammenM har tanta si på overnatting så da kan jeg og mannen, ta en gå/løpetur i kveld![]()
Krever nok en del flere muskler ;-)Hjemme fra en liten sykkeltur. Rart hvor mye mer sliten man blir av å sykle i skogen enn på asfalt
Skal gi beskjed i morgen tidligHa ha ja ok da. Send ut advarsel![]()
Fin avslutning på helgenLang helg denne helgen kjenner jeg. Arbeidshelg og jobbet 1 time ekstra pga sykdom. Nå ligger jeg her da med mini sovende i armkroken❤❤
Ingen elsykkel rundt herEnig i den! Og hvertfall når man ser de el syklene tuter forbiI skogen
![]()
Kunne ikke vært bedreFin avslutning på helgen
Får håpe det ikke blir for mange blåmerker daJa var litt vondt ja. Og det er nå jeg begynner å kjenne det i kroppen :-o
Hvis jeg kommer borti feltene med blåmerker (eller der det kommer til å bli) så er det ikke godt
Men går nok over ;-)
Ja såvidt det var denne gangen.Krever nok en del flere muskler ;-)
Holdt du deg på sykkelen da?
Det er fint . Greit med en liten advarselSkal gi beskjed i morgen tidlig![]()
Du er vel alltid deilig ;-)Hei
Så bra dere har hatt det fint!
Vært en deilig jeg her også![]()
Ja det håper vi også at den snart gjør.Ja det gjorde han nok
Håper tanna faller ut snart![]()
Bøker går det jo så greit å bruke brukt. Ikke alle bøker som brukes så masse. Kjedelig når de er dyreJa vi gikk på en smell i fjor så jeg endte med å legge bort noen .. men kjøpte noen også til dyyyr pris
Kjenner så igjen det problemetSå blir mac'en så varm![]()
Den lager lyd. Haha den er jo alltid så stillegående![]()
Den ene er allerede på god veiFår håpe det ikke blir for mange blåmerker da![]()
Enda godt ;-)Ja såvidt det var denne gangen.
Enda godt! Skal ikke ta alle som bor i området her under en kam, men har blir det bare flere og flereIngen elsykkel rundt her![]()
Ble det mye klær eller?Alle klær lagt sammen. Kb sitt skap er ryddet og klær lagt ut til salg
MmmJepp, is![]()
Husk,du kan be om hjelp. Det er viktig at du tar vare på deg selv også.Har bare veldig vondt i bekkenet i dag, og stått på kjøkkenet en time nå.
Har laget salsa, cheddar dipp, guacamole, taco-kryddet og holder på med karbonadedeigen nå.
Skal til å dele opp grønnsaker, men sliten nå