Så blir mac'en så varmDet er godt det kan venteTil man har med tid
Skjønner at det blir lite med tid når det er mye som skjer
![]()
Den lager lyd. Haha den er jo alltid så stillegående
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så blir mac'en så varmDet er godt det kan venteTil man har med tid
Skjønner at det blir lite med tid når det er mye som skjer
![]()
Går i dekning jegJa!!! Be very scared![]()
![]()
Hvordan syk er han? Jeg mener du har sagr det før, men husker ikke.Grandis .. Orket ikke lage mat idag.
Ja det var godt å seslipper å få den angsten av at de truer med psykiatrisk mer og. Endelig er han fysisk syk! Tatt 1 år...
Ja :/ jeg kastet opp i går. Enda kvalm og går med en haug med kynnere og nedpress som rett og slett er som rier i smerte... Lover ikke godt når jeg skal spørre legen![]()
Vi får først se om energinivået strekker tilGår i dekning jeg
Ankelen har nok fått seg en trøkk ja. Men det er jeg så vant til at det går bra ;-)Kommer som regel etterpå :/ håper du ikke har forstuet noe eller noe på den måten da
Det er lov å ikke smile når det ikke føles naturlig! Er enig i deg i det. Prøver å lese meg gjennom for ikke spørre så mye! Håper du får til å slappe av selv om det sikkert er vanskelig.Ja den kom for en uke siden og han klarer seg mer nåalltid hyggelig. Bare meg som ikke får til å smile så mye så ser så sur ut når jeg svarer føler jeg. Men smile er ikke en naturlig ting akkurat nå
Jepp, isDet er bra! Spis dessert og?
Deilig med tur i skogen daHjemme fra en liten sykkeltur. Rart hvor mye mer sliten man blir av å sykle i skogen enn på asfalt
Vant til å tråkke over, så det går nok over om en dag eller to. Kunne vært verre.God bedring! Overtråkk er vondt. Du får sitte med foten hevet og ise ned! (Jeg har fortsatt vondt i min ankel og det er nesten 6 uker siden mitt overtråkk..)
Merker detdette er svigermor
Vi har ikke hatt det lett. Føler endelig at han er på vei i riktig retting nå![]()
Går i dusjen. Kroppen roet seg etter dusj i går så håper det idag og![]()
Haha, nei da er det best å si ifra selv ;-)Han var ikke så flink før, men jeg sa at enten så sier du ifra, eller så gjør jeg det, å da er det kanskje ikke like hyggelig![]()
Ha ha ja ok da. Send ut advarselVi får først se om energinivået strekker til![]()
Enig i den! Og hvertfall når man ser de el syklene tuter forbiHjemme fra en liten sykkeltur. Rart hvor mye mer sliten man blir av å sykle i skogen enn på asfalt
Ja var litt vondt ja. Og det er nå jeg begynner å kjenne det i kroppen :-oAu da det hørtes en smule vondt ut
Yes det er detDeilig med tur i skogen da![]()
Så gøy!Vært på loppemarked 2 dager på rad![]()
Hurra, så deiligDet gjorde jeg