Haha, nei den finnes ikke søt!! Må hunden din klippes og friseres?![]()
Må klippes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, nei den finnes ikke søt!! Må hunden din klippes og friseres?![]()
Åååååh, dusker på ørene <3 haha! Vi har alltid bare hatt strihåra hunder, der er det aldri noen fancy frisyreMå klippesvi bare klipper sånn passe kort på hele kroppen med maskin, ikke noen utstillingsklipp med topp på hodet og dusker på ørene her i gården hehe
![]()
Vet hva han liker iallefallHehe![]()
han er søt å
![]()
Åååååh, dusker på ørene <3 haha! Vi har alltid bare hatt strihåra hunder, der er det aldri noen fancy frisyre![]()
Haha, ja gjør det og legg ut bilde!Hihi dropper dusker altsåkanskje jeg skal prøve lage neste gang
Hvordan hund har dere hatt da?
Huff, håper hun sovnet igjen raskt!Uff, jentungen tisset ut hele sengen sin og måtte byttes på, vakses med klut og flyttes over til vår seng. Hun våknet selvfølgelig ordentlig av det her, ligger nå bare og ruller og smiler og sparker... Blir det noe søvn i natt da tro?
Huff da. Hvordan ble natten?Uff, jentungen tisset ut hele sengen sin og måtte byttes på, vakses med klut og flyttes over til vår seng. Hun våknet selvfølgelig ordentlig av det her, ligger nå bare og ruller og smiler og sparker... Blir det noe søvn i natt da tro?
Hei på deg! Her er det grått og meldt regn idag. Meldt fint hele uka som kommer da.. Hva bringer dagen,?God morgen! Her er det stålende vær...så herlig![]()
Må i alle fall ut i finværet!Hei på deg! Her er det grått og meldt regn idag. Meldt fint hele uka som kommer da.. Hva bringer dagen,?
HeheVet hva han liker iallefallMin bryr seg jo ikke
![]()
Her skal mannen og største til Sverige med oldemor. Jeg og L blir hjemme. Får vel trille en liten tur kanskje. Ikke kommet regn enda. Men føler meg ikke helt i form heller, så vurderer å legge meg i senga mes L etterpå når hun skal ha den lange hvilen sin.Må i alle fall ut i finværet!
Skal på senteret en tur før gutta kommer fra besteforeldrene, hente en jakke + div annet.
Spise lunsj på kina restaurant.
Loppis , men kanskje det drøyes til i morgen.
Dere?
Hehe kanskje han hater alt som har med bil og traktorer å gjøreHeheja det er jo litt greit
bare å håpe sønnen har samme lysten
![]()
Hei å hoppher ble det planer som alltid
sambo er allerede ute hos foreldrene mine å skal hjelpe far med å støype ett gulv
De to andre barna er ute å leker litt , før de skal til faren ..
Når jeg har levert de der så tar jeg å turen ut til foreldrene minei mens driver vi å styrer med litt husarbeid hjemme
Håper alle får en fin dag![]()
NordbyHer skal mannen og største til Sverige med oldemor. Jeg og L blir hjemme. Får vel trille en liten tur kanskje. Ikke kommet regn enda. Men føler meg ikke helt i form heller, så vurderer å legge meg i senga mes L etterpå når hun skal ha den lange hvilen sin.
Åh neiHer startet vi dagen med å finne ut at jeg har tråkket på ipaden til mannen når jeg skulle bytte bleie på lille, kom ned og merket at han har satt seg på sjokolade og smørt utover sofaen.. Fin dag so far ><