Skravletråd

Har kjent på den selv før. Elektriker osv. Men vi som brys oss mest og ikke de heldigvis:P;)

Ble 2 brødskiver med syltetøy, 1 kopp kakao og litt brus:P
Jada, de har nok sett både bedre og verre :P Hadde i alle fall på meg klær :D

N syntes det hele var kjempefascinerende. Fulgte med på absolutt alt og prata og styrte

*Yums - går mye i syltetøy her og

Jada, de har nok sett både bedre og verre :p Hadde i alle fall på meg klær :D

N syntes det hele var kjempefascinerende. Fulgte med på absolutt alt og prata og styrte

*Yums - går mye i syltetøy her og
Haha good.
Åpnet for de i morgenkåpa også her. Mannen som ikke hadde gitt beskjed her også da gitt;)

Hehe herlig han her<3

Hva syltetøy da? Ble bringebær her nå:P

Jada innen skolealder kanskje haha

Hun får grøt på kvelden :) Nå har jeg mosa en avokado, en banan og ett eple med stavmikser og fryst ned i isbitbrett. Så da koker jeg opp vann, har i en isbitterning og når den er smelta har jeg oppi litt grøtpulver til det blir passe tykt og da er det som regel akkurat passe varmt også. Så da blir det grøt med litt smak :)
I hverfall før konfirmasjonen :P

Det var lurt! Sikkert kjempegod på smak :) introduserte du frukta hver for seg først?

I hverfall før konfirmasjonen :p

Det var lurt! Sikkert kjempegod på smak :) introduserte du frukta hver for seg først?
Hehe ja da blir det motsatt, må dra de opp og mase :D

Ga først banan i grøten og det gikk fint. Så ga jeg avokado og banan og det gikk også fint og så ga jeg avokado/banan/eple så det ble jo egentlig en og en ja :) Hun liker det i alle fall! :) I går åpna hun munnen litt til og med, haha! Har slitt litt med teknikken :P Hun har pleid å prøve å slikke det av skjea eller suge det av hehe

Hehe ja da blir det motsatt, må dra de opp og mase :D

Ga først banan i grøten og det gikk fint. Så ga jeg avokado og banan og det gikk også fint og så ga jeg avokado/banan/eple så det ble jo egentlig en og en ja :) Hun liker det i alle fall! :) I går åpna hun munnen litt til og med, haha! Har slitt litt med teknikken :P Hun har pleid å prøve å slikke det av skjea eller suge det av hehe
Hihi, er ikke så lett det der :) fikk bittelitt grøt nå og han gaper etter skjea og selv om noe kommer ut igjen så syns jeg han er ganske flink :) får bare sånn 1/2 barneskje :P litt redd for magevondt :/

Gir du vann i tillegg?

Hihi, er ikke så lett det der :) fikk bittelitt grøt nå og han gaper etter skjea og selv om noe kommer ut igjen så syns jeg han er ganske flink :) får bare sånn 1/2 barneskje :P litt redd for magevondt :/

Gir du vann i tillegg?

Hihi :D teknikken kommer etter hvert :)
Nja egentlig ikke, burde kanskje?! Prøvde men hun syns det var så fælt hehe :P

Synes det er betryggende å se at det ikke bare er meg.
Prøver stort sett å rette på det - men er ikke alltid jeg ser det før senere (spesielt under nattamming :O )
Samme som her . Unntatt det med amming :p er ofte mange andre ting å å følge med på så glemmer meg litt ut å :p

Foreldresamtalen gikk greit:) Nå er det pizza tid snart...lager nå.
Frøkna og pappan sov når jeg kom hjem:P

De lå og sov ja :D hehe! Pizza høres godt ut :) Hva har du på?

Ja snorka litt begge faktisk:p
Pepperoni og kjøttboller:D
Hva har dere hatt til middag da?

Hatt en fin dag?
Her er stille nå, bare jeg og frøkna som r hjemme

Back
Topp