JaHihi men av en eller annen grunn digger de fleste barn det.. Så merkeligHehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaHihi men av en eller annen grunn digger de fleste barn det.. Så merkeligHehe
Jeg gir en tablett. Må jeg ha vaselin på den?Stakars![]()
Jadet er det som er så forferdelig
![]()
Jeg gir en tablett. Må jeg ha vaselin på den?merkes det at jeg er ny i gamet?
![]()
Whaaaaat? Seriøst?! I alle dager!Trenger ikke, men kan hvis det er vanskelig. Den butte enden skal inn først, selv om det virker veldig ulogiskgod bedring
![]()
Jeg pleier bare å bruke salveJeg gir en tablett. Må jeg ha vaselin på den?merkes det at jeg er ny i gamet?
![]()
HoppsidaaaaaisyMhmde sier jo ikke noe heller så de lærer ikke stort av å se på det
![]()
Whaaaaat? Seriøst?! I alle dager!takk for tips!! Dere er gull verdt!
![]()
Vaksine ja.. ja, men det er jo bra da!Mhmvaksinen.. Han sover hvertfall godt nå
![]()
Hahaha, trodde det stod samleiemøte. Det var da fælt så formelle dere var da, liksomSå koselig med barselstreff![]()
So far, so goodmen Har sameiemøte etterpå :/
Viktig å prioritere ro hjemme når det trengs! Høres deilig ut med mamma og OJ tid daSå kjekt med b.treff!
Hva skjer i ettermiddag?
Vært stille og rolig dag på meg og frøkna...sov dårlig i natt og snørrete så da avlyste jeg dagens planer.
Hun har for det meste sovet.
I ettermiddag tar jeg med meg OJ ut for lek , mens frøkna er inne med pappan. Og fikse en gave.
JaVaksine ja.. ja, men det er jo bra da!
Sov godtLegger meg jeg!! Frøkna sover søtt i senga si <3
Sov godt!
Hehe han er faktisk litt søtMakkapakka![]()
Sov godt!Legger meg jeg! Frøkna sover søtt i senga si <3
Sov godt!
Har å funnet sengenLegger meg jeg! Frøkna sover søtt i senga si <3
Sov godt!
Hehe ja. Hopsi daisy som driver og synger.. Eller en hel episode med BARE konglene .. BlæhhHehe han er faktisk litt søt![]()
de Andre Er mer irriterende enn han
![]()
Tok tempen først, så ho var litt innsalvaJeg pleier bare å bruke salvehehe man har alle vert nye
å bare godt at vi kan hjelpe hverandre
![]()