Feber?? Huff da..Hei heiså koselig da
![]()
Her har mini feber å er slapp så har vert en stille å rolig dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Feber?? Huff da..Hei heiså koselig da
![]()
Her har mini feber å er slapp så har vert en stille å rolig dag
JaJa, det har jeg sett noen klipp av! Det virker jo FORFERDELIG!!!![]()
MhmFeber?? Huff da..Håper natta blir bra for dere nå da
Synes det bare er forstyrrende å se på. Håper det blir noe bedre for våre ja !Jadet var ren tortur
ungen var jo hekta
gikk hele dagen når han var syk
Gud hjelpes meg
![]()
Så absolutt ! For de der figurene klarer jeg ikke å se på i 1 minutt tilSynes det bare er forstyrrende å se på. Håper det blir noe bedre for våre ja !
Sikkert veldig lurtTenker å supplere med en del annet - minst meg på at jeg må finne frem dvdene til Les mondes engloutis
HeheSikkert veldig lurtnå har jeg foresten prøvd ticket to ride
ble hekta jeg å
![]()
Den med USA spillet vi på venne kveldHeheså bra!
Hvilen har dere prøvd ?
Hahaha! At du ikke gikk på veggen!Jadet var ren tortur
ungen var jo hekta
gikk hele dagen når han var syk
Gud hjelpes meg
![]()
Haha ikke santHahaha! At du ikke gikk på veggen!![]()
Stakars litaNå våkna lillemor og ville oppligger bare på brystet og koser. Prater og er glad, men merker ho er slapp og ikke i farta. 38,5 i feber nå også.
Huff, ja... Ho pleier å være lett å legge. Nå har ho vært våken masse. Virker slappere nå enn istaStakars litaville kanskje ha prøvd en pille jeg . Ikke noe godt
Det går fremdeles altså!! Lillegutt ELSKER det!Hehe heldigen degmen jeg tar heller han en drømmehagen som var da eldstemann var liten. Det kan jeg love deg var irriterende
![]()
Nå våkna lillemor og ville oppligger bare på brystet og koser. Prater og er glad, men merker ho er slapp og ikke i farta. 38,5 i feber nå også.
StakarsHuff, ja... Ho pleier å være lett å legge. Nå har ho vært våken masse. Virker slappere nå enn ista
Jeg skal sørge for at mini ikke får sett det !Det går fremdeles altså!! Lillegutt ELSKER det!haha.. Hjelpes.. Det er jo så kjedelig
![]()
Hihi men av en eller annen grunn digger de fleste barn det.. Så merkeligJeg skal sørge for at mini ikke får sett det !![]()