HeheheNei, jeg tror ho er ekte altså! Stakkar jenta hennes! Hvis ho spiller bør ho jo vinne en Oscar, for da er ho jammen god![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheheNei, jeg tror ho er ekte altså! Stakkar jenta hennes! Hvis ho spiller bør ho jo vinne en Oscar, for da er ho jammen god![]()
Ååå <3Mhm. Sov til ti på 1 .. Å sovnet igjen nå rett over 2:/
Åh krisejeg er tom for Snickers...jeg kjenner abstinensene komme snikende!!!
Likte OJ det med en gang? Tålte det godt?Mhm...spent på reaksjonen til frøkna.![]()
Ikke godt å være litenÅåå <3
Ho vet vel ikke annet enn at det er normalt stakkarHehehetenk å ha hun der som mor da? Hadde dødd av flauhet som tenåring jeg i hvertfall
![]()
Vi har heller ikke noe godis liggende :Ojeg er tom for Snickers...jeg kjenner abstinensene komme snikende!!!
Må på butikken enten jeg eller gubben senere!!!Åh kriseher må jeg ha melkesjokolade liggende :/ farlig
Elsket det , men ble litt magetrøbbel.Likte OJ det med en gang? Tålte det godt?
Så absolutt !Må på butikken enten jeg eller gubben senere!!!
Min ligger ute nåIkke godt å være litenda er det godt å ha vogna på gangen rett ved kjøkkenet. Ligger å sover så godt der
hehe her har jeg bare spist, ammet og småryddet litt.Nei jeg føler jeg må gjøre noe![]()
skal du ha det sånn eller må kjøpe?Vi har heller ikke noe godis liggende :O
Haha, så ille blir du garantert ikkeHo vet vel ikke annet enn at det er normalt stakkarHåper ikke jeg blir sånn! Hahha
SoveNei jeg føler jeg må gjøre noe![]()
Hmm, frykter det her også..Elsket det , men ble litt magetrøbbel.
Er jo ikke alle som får det, så¨håpe dere slipper.Hmm, frykter det her også..![]()