Skravletråd

Det er helt sant :) følg morsinstinktet ditt :) du kjenner henne best :), jeg gav han ikke i går før han sovnet. Han var fin i formen å ingen feber , men jeg så den var stigende da med 37.6. Valgte å ikke gi men fulgte med han å passet på at han ikke ble for varm. Han våknet å klinket halv 1. Da ble han målt (rektalt) til 38.5. Da fikk han stikkpille og mat før han sovnet igjen.
Tenker å at det er greit egentlig å gi de på kveld før soving slik at de har noe å sove på viss de har feber.hadde min hatt før legging så hadde jeg gitt. Det har jeg gjort med alle barna. Så ser jeg det heller an på dagtid :)
Ja jeg gir paracette stikkpiller :)
Ho pleier ikke våkne om natta.. Bør jeg ha på alarmer så jeg får målt i natt? Jeg kommer jo til å måle rett før ho blir lagt. Får se om ho har noe høy feber da. Sist hadde ho 38,5 som høyeste, men var i fin form ellers. Sov litt mer enn vanlig bare. Takk for svar! :D Godt å ha noen å lene seg på når man er usikker!

Hva mener du med måltid, full posjon grøt eller poteter osv:)?
Ja, som i mer enn bare en skje eller to. Nå ammer jeg først til han er mett og så får han smake bittelitt grøt. Var sånn HS anbefalte å gjøre det :) etter noen ganger med grøt kan jeg prøve noe annet (grønnsaker/frukt). Og når han er 6 mnd er magen forhåpentligvis klar for grøt som måltid (grøt først, mm etterpå).

Ja, som i mer enn bare en skje eller to. Nå ammer jeg først til han er mett og så får han smake bittelitt grøt. Var sånn HS anbefalte å gjøre det :) etter noen ganger med grøt kan jeg prøve noe annet (grønnsaker/frukt). Og når han er 6 mnd er magen forhåpentligvis klar for grøt som måltid (grøt først, mm etterpå).
Skjønner...

Nå har jeg fått lyst til å begynne selv..:P

Lurer noen ganger på om hun spiller :) hvis hun er ekte burde hun vært sperra inne :p
Nei, jeg tror ho er ekte altså! Stakkar jenta hennes! Hvis ho spiller bør ho jo vinne en Oscar, for da er ho jammen god ;)

Ho pleier ikke våkne om natta.. Bør jeg ha på alarmer så jeg får målt i natt? Jeg kommer jo til å måle rett før ho blir lagt. Får se om ho har noe høy feber da. Sist hadde ho 38,5 som høyeste, men var i fin form ellers. Sov litt mer enn vanlig bare. Takk for svar! :D Godt å ha noen å lene seg på når man er usikker!
Kl7 på kvelden sier de den skal være høyest :) jeg måtte måle før siden han var trøtt :) men vis du får målt da p den er OK så ville jeg heller bare sjekket henne å kjent med hånden i stedet for å vekke :) du kjenner fort vis hun er feber varm :)

Kl7 på kvelden sier de den skal være høyest :) jeg måtte måle før siden han var trøtt :) men vis du får målt da p den er OK så ville jeg heller bare sjekket henne å kjent med hånden i stedet for å vekke :) du kjenner fort vis hun er feber varm :)
Åja, så bra huskeregel! Takk! Det er rundt da ho pleier å få kveldsskiftet, så det passer jo bra. Hvis det ikke er untaktstilstander her i dag da ;)

Skjønner...

Nå har jeg fått lyst til å begynne selv..:P
Hehe :D er jo ikke nødvendig, men veldig gøy :) HS syntes jeg burde starte pga at han våkner så mye på natta. Så egentlig mer for min skyld enn for hans. Han legger jo på seg i superfart :D

Hehe :D er jo ikke nødvendig, men veldig gøy :) HS syntes jeg burde starte pga at han våkner så mye på natta. Så egentlig mer for min skyld enn for hans. Han legger jo på seg i superfart :D

Mhm...spent på reaksjonen til frøkna. :D:D

Back
Topp