Skravletråd

Hehe, han liker det da :P
Hvor mye gir du?
I starten var jeg veldig forsiktig, men nå lar jeg ham avgjøre. Han spiser til han ikke viser interesse lenger. Ikke at det er så mye, heller da :) blir kanskje to spiseskjeer med grøt totalt, med litt sviske/plommemos i :)

Har ikke de fleste tilgang på skjult da. Tenker at i alle fall de som er aktive har det og er vel uanasett de som ville deltatt?

Vår?
Ikke ha noe annet tema enn "ditt beste bilde" og la det være opp til hver enkelt.

Glede
Latter
Farger
Ja, kan starte med en vårserie. Men det kan vi jo egentlig ha på åpent?

Bør vel sette frist for deltagelse og avklare hvor mange man kan poste og hvordan man stemmer. Må tenke litt på det :)

Ja, kan starte med en vårserie. Men det kan vi jo egentlig ha på åpent?

Bør vel sette frist for deltagelse og avklare hvor mange man kan poste og hvordan man stemmer. Må tenke litt på det :)

Ja om ikke folk vil ha bilde av barna på da.

Det bilde med flest likes vinner ?

Ja om ikke folk vil ha bilde av barna på da.

Det bilde med flest likes vinner ?
Var det jeg tenkte først. Men samtidig så kommer det litt an på hvor mange som er på/innom og når bildene kommer inn. Og om man kan like flere bilder av gangen
Alternativet er å be folk vente til fristen er ute og like kun ett,mwn ikke ideelt det heller

Var det jeg tenkte først. Men samtidig så kommer det litt an på hvor mange som er på/innom og når bildene kommer inn. Og om man kan like flere bilder av gangen
Alternativet er å be folk vente til fristen er ute og like kun ett,mwn ikke ideelt det heller
Helt korrekt blir det vel kanskje ikke uansett.
3 av bildene med mest likes går videre.
de 3 stemmes på, kun lov å stemme på 1 ved å skrive 1,2 eller 3?:p

Helt korrekt blir det vel kanskje ikke uansett.
3 av bildene med mest likes går videre.
de 3 stemmes på, kun lov å stemme på 1 ved å skrive 1,2 eller 3?:p
Høres ut som en plan det - får satt opp tråden når jeg er kommet hjem. Litt lettere å fikse sånt på data :)

Tar det på skjult - Just in case

Haha, ja :D og når hun mente at den hjemmesnekra musikkvideoen til dattera skulle sendes på MTV fordi hun ble kjent med en som jobba der i 1983 eller noe :D :D
Haha, ja ho er noe for seg selv! Blir så provosert av å se på ho, det koker inni meg :p

Back
Topp