Så spennendeDa har vi prøvd grøt for første gangble bare en skje, men det var visst både rart og godt på en gang
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennendeDa har vi prøvd grøt for første gangble bare en skje, men det var visst både rart og godt på en gang
![]()
GøyJavi har den ris grøten med mais og banan
han elsker den
har å begynt smått å smake litt på middag
Hehe, det var braJa klarte å lirke av puppen og hun sover videre i vuggen nå![]()
Ja utslitt stakkar. Hun sover jo alltid så godt om natten, men ikke i natt og da tar hun vel igjen nå.Hehe, det var bratrøtt i dag snuppa da :/
Ja, morsomt å se reaksjonenSå spennende![]()
Godt hun klarer å ta igjen søvnaJa utslitt stakkar. Hun sover jo alltid så godt om natten, men ikke i natt og da tar hun vel igjen nå.
I starten var jeg veldig forsiktig, men nå lar jeg ham avgjøre. Han spiser til han ikke viser interesse lenger. Ikke at det er så mye, heller daHehe, han liker det da
Hvor mye gir du?
Ja, morsomt å se reaksjonenbare bittelitt da. Venter med måltid til 6 mnd
![]()
Ja, kan starte med en vårserie. Men det kan vi jo egentlig ha på åpent?Har ikke de fleste tilgang på skjult da. Tenker at i alle fall de som er aktive har det og er vel uanasett de som ville deltatt?
Vår?
Ikke ha noe annet tema enn "ditt beste bilde" og la det være opp til hver enkelt.
Glede
Latter
Farger
Ja, kan starte med en vårserie. Men det kan vi jo egentlig ha på åpent?
Bør vel sette frist for deltagelse og avklare hvor mange man kan poste og hvordan man stemmer. Må tenke litt på det![]()
Var det jeg tenkte først. Men samtidig så kommer det litt an på hvor mange som er på/innom og når bildene kommer inn. Og om man kan like flere bilder av gangenJa om ikke folk vil ha bilde av barna på da.
Det bilde med flest likes vinner ?
Helt korrekt blir det vel kanskje ikke uansett.Var det jeg tenkte først. Men samtidig så kommer det litt an på hvor mange som er på/innom og når bildene kommer inn. Og om man kan like flere bilder av gangen
Alternativet er å be folk vente til fristen er ute og like kun ett,mwn ikke ideelt det heller
Høres ut som en plan det - får satt opp tråden når jeg er kommet hjem. Litt lettere å fikse sånt på dataHelt korrekt blir det vel kanskje ikke uansett.
3 av bildene med mest likes går videre.
de 3 stemmes på, kun lov å stemme på 1 ved å skrive 1,2 eller 3?![]()
Stemmer for skjult ja.Høres ut som en plan det - får satt opp tråden når jeg er kommet hjem. Litt lettere å fikse sånt på data
Tar det på skjult - Just in case
Haha, ja ho er noe for seg selv! Blir så provosert av å se på ho, det koker inni megHaha, jaog når hun mente at den hjemmesnekra musikkvideoen til dattera skulle sendes på MTV fordi hun ble kjent med en som jobba der i 1983 eller noe
![]()
![]()
Fortsetter det som dette så jaHva sa jeg...1000 går lett![]()
Går unna vettuFortsetter det som dette så jada blir det jammen det
hadde ikke trodd det men :/
Vi er å bare på smaks prøve jaGøytenker å prøve avokado som neste ting vi
bare smaksprøver, venter med måltid til 6 mnd
![]()