Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når legger kb seg da?Ingensover her
Men det er bare de dagene han er borte hele dagenHe he bare pappa som gjelder
Her er alle i seng, men eldste sover ikke1 av 2 unger sover, nesten i mål![]()
Kos deg med trommeneGod kveldhjemme fra babysvømming
slappe av litt før jeg drar på tromme øvelse
![]()
Det er jo godtPasta al Forno![]()
Spørs veldig på hvor flinke både ansatte og foreldre er. Enkelte Bhg og skoler bruker laaaaang tid på å bli kvitt det mens andre slipper større utbruddDet er nok lurt kan jeg tro!
Vi har heldigvis ikke vært borti lus enda, men det blir vel om vi bytter bhg innfor skolestart om to år (går i liten familiebhg nå)
En gang i først.Jaaaaa. Den er det. Må inn om 7 uker å ta den for tredje gang dette svangerskapet. Har du måttet ta mange ganger?
Ikke vi hellerLus er noe herk!
Heldigvis aldri hatt det i hus!
Ja endeligEffektiv dag på deg
For en effektiv dagI dag har jeg vært på besøk hos naboen, gått på tur, gjort lekser med ungene, laga middag, klippa gutta og badet dem og sjekka dem for lus, lagt sammen klær og fått ungene i seng.
*klapper meg selv på ryggen*
Håper på at bekkenet holder seg i noen dager til om ikke mer
Dere gjort på i dag?
Bruker hn lang tid på å sovne?Her er alle i seng, men eldste sover ikke![]()
Vil tro detJa du får sikkert litt mer roen over deg da![]()
Jeg husker ikke helt, men mener jeg var på RH en gang i uken og sjekket.Haha! Artig!Skikkelig tilfeldig da! Måtte du måle blodsukker selv, eller måtte du til lege for å måle? Men siden du fikk det relativt mildt, så er det jo ikke sikkert det øker riskoen for diabetes så veldig senere da!
![]()
Da hadde du det i ett av svangerskapene eller?En gang i først.
Skulle ha tatt to ganger i andre, men ble bare en siden jeg hadde det.
To ganger i siste
Kjøkkenet er fra ikeaHolder du på å bygge?Hvor har du bestilt fra?
![]()
Nei det er helt fantastisk!!Ingenting er som Når ungene blir så glad for å se deg![]()
Jeg målte det faktisk ikke, men de sier den gjør det.Men etter fødsel, forsvant diabetesen da med en gang eller?
Ja, anbefaler det skikkelig.Åja, det bruker jeg masse men ikke med alle de ingredienser, så jeg må nok gå tilbake og screenshotte sånn at jeg kan prøve når jeg har kjøkken![]()